AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Et kjærestepar bør ha seksuell kjemi. Det er dumt å bli glad i noen, for så senere å finne ut at man ikke passer sammen i senga. Samtidig er det ikke så romantisk å starte et forhold med en ons. Det tar jeg heller med de deilige hunksene på byen, men som ikke er kjæresteemne. Men poenget er altså hvor lenge man bær vente maks, etter at man har truffet en lovende mann. Anonym poster: 5f3b3236d8befb654c0216644b708b53 2
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Et kjærestepar bør ha seksuell kjemi. Det er dumt å bli glad i noen, for så senere å finne ut at man ikke passer sammen i senga. Samtidig er det ikke så romantisk å starte et forhold med en ons. Det tar jeg heller med de deilige hunksene på byen, men som ikke er kjæresteemne. Men poenget er altså hvor lenge man bær vente maks, etter at man har truffet en lovende mann. Anonym poster: 5f3b3236d8befb654c0216644b708b53 Må le....Stakkars deilige hunkene når de leser dette....bruke de bare til sex...men straks du har funnet deg en lovende mann som er kjæreste emne... Lurer på om hunkene kan bli litt fornærmet når de leser sånne innlegg ? Tror du ikke hunkene også vil ha bra damer.Damer som " lovende menn og kjæresteemner " får til slutt...? 2
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 dumt spørsmål egenlig. alt er hva man føler seg trygg på, samt føler r viktig i livet. kan ta meg som ett eksempel, som mange ikke vil være enig i da. Jeg mener sex og kommunikasjon er det viktigste i ett forhold. jo mer jo bedre. funker ikke sex, så hjelper det lite hvor høyt man elsker noen. man må føle seg hel . går man rundt og føler seg halv tom, så vil man utforske sider som kan ødelegge forholdet.
Gjest Lincoln Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Må le....Stakkars deilige hunkene når de leser dette....bruke de bare til sex...men straks du har funnet deg en lovende mann som er kjæreste emne... Lurer på om hunkene kan bli litt fornærmet når de leser sånne innlegg ? Tror du ikke hunkene også vil ha bra damer.Damer som " lovende menn og kjæresteemner " får til slutt...? Spørsmålet er vel heller om "lovende menn og kjærestemner" vil ha ei dame som har blitt rundpult av alle playere i byen. Det er nok dem som blir fornærma, er jeg redd. 3
sol87 Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Jeg bruker aldri å legge planer for sånt jeg. Man gjør vel det som føles naturlig. Men jeg tror ikke jeg hadde falt for en gutt hvis han mente at vi måtte vente et halvår for å ha sex, for å si det sånn... 1
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Spørsmålet er vel heller om "lovende menn og kjærestemner" vil ha ei dame som har blitt rundpult av alle playere i byen. Det er nok dem som blir fornærma, er jeg redd. Er noe som heter " diskret " omgang med deilige hunks...hi hi Det dere ikke vet - trenger dere ikke å vite heller : )
Gjest X-1 Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Man bør vente til man føler seg klar for det, det er ingen maks tidsgrense. 2
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Man bør vente til man føler seg klar for det, det er ingen maks tidsgrense. Hvis jeg er betatt av fyren og den sexuelle kjemien stemmer.Er jeg så og si KLAR første kvelden : ) Hvis jeg ikke tenner på han...vil jeg helst utsette og utsette intim kontakt.Føler meg liksom usikker..liker jeg han egentlig ? Han ser jo helt perfekt ut men likevell er det NOE som mangler ...har liksom ikke lyst å " spise han " opp med en gang : ) Og det er et slit å klare å vente med sex - når man er tennt på han...: ) Men da er man i hvertfall ikke usikker på om man liker han eller ikke... Jeg har feilbedømt menn.Gitt dem sjangsen forde utseendet var bra.Men så fant jeg ut i sengehalmen atjeg har ikke lyst å ligge med han...aner ikke hvorfor.Er som om visse instinkter sier at jeg ikke skal ligge med akkurat han. Mens en annen fyr igjen kan jeg være gal etter sex med...merkelig. Så det skal MER til enn bare et godt utseendet for at jeg skal tenne på mannen.Er ingen selvfølge at jeg tenner på alle " kjekke " menn.Bare forde de er kjekke... LURT å finne ut raskt - om den sexuelle kjemien stemmer.For hvis ikke er det jo bare et vennskap...
Rubies_ Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Du bør vente så lenge at du vet han ikke tror du er en hore, men du bør ikke vente så lenge at han tror du ønsker å leve et liv som nonne? Nei, det er umulig å si. Det vil være individuelt fra person til person, og forhold til forhold, og situasjon til situasjon. Bruk dømmekraften din og fornuften din så går det nok greit skal du se
skruf Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Nå har ikke jeg den største erfaringen med mine 4stk "erobringer"..... Men; med mannen min så hadde vi sex første kvelden...........(han "lurte" meg hjem på en drink), og nå har vi snart vært gift i 8 år, sammen enda lengre og ei skjønn datter har vi også produsert:) Har og ventet 1mnd med sex med en tidligere kjæreste, og det skar seg helt likevel.... Så; jeg har absolutt ingen anelse på hva som er det mest riktige tidspunktet for å ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Mister ofte interessen for menn etter sex jeg da. De som er kjæresteemne er vel de som ennå er interessante etter man har sett dem naken noen ganger. Jeg synes 3-date regelen er fin jeg da, gidder sjelden vente lenger på en mann enn det Hopper aldri i sengs med noen første daten om jeg ikke har ekskludert dem som noe å satse på allerede Men det vet ikke de! Anonym poster: 7c86ba77fa2a149039c49118619afde4
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 Mister ofte interessen for menn etter sex jeg da. De som er kjæresteemne er vel de som ennå er interessante etter man har sett dem naken noen ganger. Jeg synes 3-date regelen er fin jeg da, gidder sjelden vente lenger på en mann enn det Hopper aldri i sengs med noen første daten om jeg ikke har ekskludert dem som noe å satse på allerede Men det vet ikke de! Anonym poster: 7c86ba77fa2a149039c49118619afde4 Man mister interessen umiddelbart etter samleiet dersom han virkelig kløner til den sexen...og det blir allt annet enn en hyggelig opplevelse : ) he he Ene fyren jeg havnet til sengs med en gang.Var så talentløs i sengen at jeg rømte hjem straks etterpå i sjokk .Orket ikke tanken engang på å sove lamme han etterpå : ) Så ille var han i sengen. Herregud, GLAD jeg ikke ventet i UKEVIS før jeg fant det UT : ) he he Totalt turnoff og skuffelse... Og han som virket som verdens hyggeligste ! Skinnet kan bedra : ) I senga var han helt ubeskrivelig dårlig... Og han har vært i fast forhold i flere år, før han traff meg. Stakkars stakkars stakkars den dama han var sammen med...hun har tydeligvis ikke lært han noenting...hun må ha hatt et rent helvete med han der - i sengen : ) Rart at han har vært i et forhold i de hele tatt...Enhver dame som vet hva god sex ER - ville jo rømt første natta...he he Finn ut at sexen fungerer FORT !!! Ingen grunn til å kaste bort tiden sin på noe som er dødfødt likevell : )
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Man mister interessen umiddelbart etter samleiet dersom han virkelig kløner til den sexen...og det blir allt annet enn en hyggelig opplevelse : ) he he Ene fyren jeg havnet til sengs med en gang.Var så talentløs i sengen at jeg rømte hjem straks etterpå i sjokk .Orket ikke tanken engang på å sove lamme han etterpå : ) Så ille var han i sengen. Herregud, GLAD jeg ikke ventet i UKEVIS før jeg fant det UT : ) he he Totalt turnoff og skuffelse... Og han som virket som verdens hyggeligste ! Skinnet kan bedra : ) I senga var han helt ubeskrivelig dårlig... Og han har vært i fast forhold i flere år, før han traff meg. Stakkars stakkars stakkars den dama han var sammen med...hun har tydeligvis ikke lært han noenting...hun må ha hatt et rent helvete med han der - i sengen : ) Rart at han har vært i et forhold i de hele tatt...Enhver dame som vet hva god sex ER - ville jo rømt første natta...he he Finn ut at sexen fungerer FORT !!! Ingen grunn til å kaste bort tiden sin på noe som er dødfødt likevell : ) Jo lengre du venter med sex med han - jo mer skuffet kan du bli over han....advarsel...he he
Strikkesokken Skrevet 21. desember 2012 #14 Skrevet 21. desember 2012 Om sengeaktivitetene ikke er supre er det jo bare å kommunisere med hverandre om dette faktisk er noe man vil satse på.
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Om sengeaktivitetene ikke er supre er det jo bare å kommunisere med hverandre om dette faktisk er noe man vil satse på. Når man føler seg mer voldtatt enn " elsket med " av en mann...Når han er så sykt elendig i sengen som det... Gidder man fan ikke å komminisere med IDIOTEN etterpå, etter å ha gitt deg en sånn skrekkelig fæl opplevelse med han.....Da stikker man første natta og FØR det blir lyst ! Sånne hjerneløse idioter gidder man ikke bruke mer tid på. Det er ikke sjangs i helvete - for at den karen noensinne kommer til å bli bra i sengen..Hvem orker kaste bort tiden sin på mannfolk som er så mentalt og sosialt tilbakestående - at de må ha allt inn med T- SKJE for å forstå hvordan de skal behandle ei dame ?
Strikkesokken Skrevet 21. desember 2012 #16 Skrevet 21. desember 2012 Når man føler seg mer voldtatt enn " elsket med " av en mann...Når han er så sykt elendig i sengen som det... Gidder man fan ikke å komminisere med IDIOTEN etterpå, etter å ha gitt deg en sånn skrekkelig fæl opplevelse med han.....Da stikker man første natta og FØR det blir lyst ! Sånne hjerneløse idioter gidder man ikke bruke mer tid på. Det er ikke sjangs i helvete - for at den karen noensinne kommer til å bli bra i sengen..Hvem orker kaste bort tiden sin på mannfolk som er så mentalt og sosialt tilbakestående - at de må ha allt inn med T- SKJE for å forstå hvordan de skal behandle ei dame ? ..om vedkommende har mildere problemer i sengen enn det tydelige monsteret du var utsatt for da..
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #17 Skrevet 21. desember 2012 Spørsmålet er vel heller om "lovende menn og kjærestemner" vil ha ei dame som har blitt rundpult av alle playere i byen. Det er nok dem som blir fornærma, er jeg redd. Spørsmålet er vel heller om "lovende menn og kjærestemner" vil ha ei dame som har blitt rundpult av alle playere i byen. Det er nok dem som blir fornærma, er jeg redd. Dere beta-menn blir fornærma - JA , men dere må lære dere elskovskunsten - før dere begynner å dømme oss gode kjerring-emner, bra damer som elsker deilige hunk`s : ) Det er en GRUNN til at vi elsker deilige hunk`s...: ) Unner dere oss ikke GOD SEX ?
womenwomen Skrevet 21. desember 2012 #18 Skrevet 21. desember 2012 ..om vedkommende har mildere problemer i sengen enn det tydelige monsteret du var utsatt for da.. Heldigvis er jeg en erfaren tøff dame. Jeg tåler en sånn jævlig runde i senga uten å bli mentalt ødelagt oppi topplokket og miste all sexlyst etterpå på menn generelt...og bli livredd sex etterpå. Jeg tåler det forde jeg har 1000vis av gode sexerfaringer FØR jeg traff den idioten.Så en jævlig opplevelse ødelegger ikke meg... Men jeg tenker i dag at hadde jeg vært ung og nokså uerfaren og havnet bortti en sånn da... Så kunne mitt sexliv ha blitt ødelagt i årevis fremover pga 1 meget dårlig opplevelse med sex og en elendig elsker...kall han monster gjerne.. Så tross alt.Var bra det var bare meg som var uheldig og traff på han der, BRA det IKKE var en ung og uerfaren jente.Hun hadde blitt livredd sex etterpå og mistet totalt lysten på alt som heter menn etterpå. Så jævlig dårlig var han faktisk i sengen... 100 ganger bedre å ligge med en dreven player da og få en god sexopplevelse.. Enn å ligge med en som gir deg en " voldtekts-opplevelse " og ikke aner hva han holder på med. Tro meg - det er ikke uvanlig at uerfarne menn kan være alltfor hardhendt i senga..advarsel. Skjønner godt damer vil ha ERFARNE MENN. .
lighters Skrevet 21. desember 2012 #19 Skrevet 21. desember 2012 Tidligere har jeg ventet en liten stund 3. date, eller ca 1 mnd. Men med sambo skjedde det første kvelden vi møttes. Så ingen fasitsvar er det vel ikke, men man må jo føle selv hva man synes er naturlig.
Gjest Lincoln Skrevet 22. desember 2012 #20 Skrevet 22. desember 2012 Dere beta-menn blir fornærma - JA , men dere må lære dere elskovskunsten - før dere begynner å dømme oss gode kjerring-emner, bra damer som elsker deilige hunk`s : ) Det er en GRUNN til at vi elsker deilige hunk`s...: ) Unner dere oss ikke GOD SEX ? Beta-mann? Snakk for deg selv. Jeg bare sier at det ikke er sikkert at drømmemannen synes at du er et bra "kjerring-emne" når du har blitt pult av alt som kan krype og gå. En bra sexpartner er du nok, men det er alt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå