Gjest pålogget Skrevet 20. desember 2012 #1 Del Skrevet 20. desember 2012 Syns det er litt morsomt med folk som har det samme etternavnet som det de gjør til hverdag/yrket, som liten trodde jeg at de var født til å gjøre ditten og datten, eller alltid hadde holdt på med det de gjør:) Sikkert ikke så gøy egentlig, Men føler for å nevne mine på pur kjedsomhet : Trur rett og slett jeg er litt manisk nå og ler egentlig av alt og ingenting Tannlegen som jeg tok tannregulering hos, het Bøyesen og legen som tok ultralyd het Bollesen Snekkeren het hammer. kommer ikke på flere, rop ut som dere har hørt noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimmel Skrevet 21. desember 2012 #2 Del Skrevet 21. desember 2012 En kiropraktor som heter Trykkerud. Finner ham på Google. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. desember 2012 #3 Del Skrevet 21. desember 2012 Tannlege Røskeland er "berømt" for alle som noen sinne har tatt 54-bussen forbi Bjølsen i Oslo. Så har de jo Lensmann Anholt i Stokkeområdet (ihvertfall var han lensmann der for ti-tolv år siden) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. desember 2012 #4 Del Skrevet 21. desember 2012 Hørte om en Islandsk fjellklatrer som het Jökull (Isbre) Bergmann Den tok kaka, syntes jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. desember 2012 #5 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Nicolay Bruusgård er kommunikasjonssjef hos Ringnes. Han uttalte seg til TV2 hjelper deg om nordmenns inntak av julebrus i forbindelse med testen deres av julebrus. Karin Naphaug er ekspert på småbarn og søvn Karl Galaasen er psykolog. Tør du gå til terapi hos han? Edit: la til link Endret 21. desember 2012 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noir Skrevet 21. desember 2012 #6 Del Skrevet 21. desember 2012 Var to brødre som drev begravelsesbyrå i USA, som het Doug Graves og Phil Graves 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiil Skrevet 21. desember 2012 #7 Del Skrevet 21. desember 2012 Dyrelege Gåsemyr i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. desember 2012 #8 Del Skrevet 21. desember 2012 Tobias Salmelid er misjonær: http://no.wikipedia....Tobias_Salmelid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. desember 2012 #9 Del Skrevet 21. desember 2012 Frank Beard spiller trommer for ZZ Top, men har merkelig nok ikke skjegg, de andre 2 i bandet derimot........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 21. desember 2012 #10 Del Skrevet 21. desember 2012 Tannlege Willmann i Ålesund. Vet ikke om han holder på lenger. Ikke en tannlege jeg i utgangspunktet hadde oppsøkt frivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. desember 2012 #11 Del Skrevet 21. desember 2012 Her er tannlege Arne Borlaug Fra fotballens verden har vi trener Eivind Kampen og keeper Lars Ivar Moldskred. Navnet på sistnevnte uttales så vidt jeg har hørt som målskred, og da passer det bra for yrket hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneBK Skrevet 22. desember 2012 #12 Del Skrevet 22. desember 2012 Tannlege Rust http://www.tannpleier.no/finn-din-tannpleier-mainmenu-35/buskerud/tannlege-per-r-rust-as-tannpleier-anne-hege-h-bjorndalen Tannlege Ganer http://www.180.no/firmavis/33891553140061.htm Overtannpleier Eva Rydgren Krona http://www.bfk.no/modules/theme.aspx?ObjectType=Article&ElementID=2346&Category.ID=4256&a2=14224&Itemid=2283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pålogget Skrevet 22. desember 2012 #13 Del Skrevet 22. desember 2012 mye artig her Også var det jo han Knut Kvittrerud som forsket småfugl som spurv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. desember 2015 #14 Del Skrevet 12. desember 2015 Hanne Weie Oddli er psykologspesialist og førsteamanuensis ved Institutt for psykologi ved Universitetet i Oslo. -deltok nylig på dagskonferanse om behandling av spiseforstyrrelser på Villa Sult-http://spiseforstyrrelser.no/activities/nye-terapiformer-felles-virksomme-faktorer/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. desember 2015 #15 Del Skrevet 12. desember 2015 Dyrlege Folkestad og "menneskelege" Dyrstad i Kongsvinger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 12. desember 2015 #16 Del Skrevet 12. desember 2015 På Norges Geotekniske Institutt har de en skredekspert som heter Kjetil Brattlien. Leder for Norsk Polarinstitutt heter Jan Gunnar Winther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 4. februar 2016 #17 Del Skrevet 4. februar 2016 Kaya Turski - kanadisk utøver av slopestyle, en konkurransegren innen snøbrettkjøring og skiidrett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. februar 2016 #18 Del Skrevet 4. februar 2016 Randi Flesland har vært administrerende direktør i Luftfartsverket. Folkemusiker Knut Buen spiller hardingfele 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #19 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg kjenner til en pianostemmer som heter Per Klaver. Anonymkode: d9d4c...dab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. februar 2016 #20 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner til en pianostemmer som heter Per Klaver. Anonymkode: d9d4c...dab Det samme yrket hadde Per Spilling Organist Per Spilling Per Spilling var organist (kantor) i Nittedal fra 1951 til 1974. Han var blind. Siden 1962 var han autorisert pianostemmer Edit - her skjedde det noe rart med innlegget Får ikke til å fikse det. Endret 4. februar 2016 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå