Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maranna
Skrevet

Noen som vet hvor man finner BH-størrelsestabeller? Sånne som sier hvilken bh-størrelse du bør ha utifra mål rundt brystet?

Eller er det noen som "kan dem utenat"?

Lurer så på om jeg har riktig bh-størrelse.

Mine er 90 cm "midt på puppen" og 76 cm under.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva blir 34 D??

Har en mistanke ut i fra det jeg leste at jeg bruker for små....

Skrevet

hva er 32D da? Jeg tok den andre testen også og i følge den er jeg en 70d men det er ikke sant (9cm forskjell), fyller så vidt ut en b-cup

Skrevet

Jeg kan liksom ikke helt forstå at sånne tabeller blir riktige. Om man har ordentlig hengepupper blir jo omkretsen mindre enn om man har sprettpupper. Selv om hengepuppene kanskje trenger mere plass enn sprett puppene... Noen som skjønte poenget mitt? :klø:

Gjest Ethereal
Skrevet

Det må være noe galt med tallene i den første linken :roll: Ifølge den ville jeg få enorm størrelsen, mens jeg i realiteten ligger mellom 70B og C.

32=70

34=75

Skrevet

Jeg har ikke noe tro på slike tabeller.... :-?

De kan sikkert være en guide, men den rette størrelsen for deg finner du bare ved å prøve og feile...

Du som startet tråden burde skikkert prøve bh'er med omkrets 70 og 75 - og justere koppen opp og ned til du finner noe som sitter som støpt. Lykke til :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Du har rett, Suzy. Til helga skal jeg på BH-jakt :sjarmor: Ifølge Figleaves-tabellen skulle jeg ha størrelse 70F, men det er bare bløff, 70B/C evt 65D (hvis jeg har skjønt riktig skal jeg opp en cup-str hvis jeg går ned i omkrets) stemmer mer med virkeligheten.

Gjest Maranna
Skrevet

Hei, jeg som startet tråden :)

Tror ikke de tabellene var så veldig forskjellige, jeg fikk beskjed om at jeg skulle ha E-cup på begge to. Bruker D til vanlig og noen av dem er faktisk litt små, så det høres jo fornuftig ut. Bare at de slett ikke ser store ut! De ser ut som om de er B-cup egentlig..

*litt grinete over å måtte kjøpe dyre bestemorsbh-er selv om puppene ser knøttesmå ut*

Skrevet
Hei, jeg som startet tråden :)

Tror ikke de tabellene var så veldig forskjellige, jeg fikk beskjed om at jeg skulle ha E-cup på begge to. Bruker D til vanlig og noen av dem er faktisk litt små, så det høres jo fornuftig ut. Bare at de slett ikke ser store ut! De ser ut som om de er B-cup egentlig..

*litt grinete over å måtte kjøpe dyre bestemorsbh-er selv om puppene ser knøttesmå ut*

Marianna da! :-?

Du trenger ikke kjøpe "bestemor-bh" sjøl om du har store pupper - det fins alternativer og tro meg puppene dine ser 10 ganger bedre ut i en velsittende bh, enn i en som ikke passer!

Se f.eks på FIGLEAVES , eller BRAVISSIMO etter fine ting for store pupper :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg må bare si det! Jeg er så happy (jada, det er en bagatell i den store sammenhengen, men akkurat nå gjelder det BHer). Jeg gikk meg en tur ut i byen her, og innom en undertøysforretning. Der fant jeg endelig en BH-modell som satt perfekt, og kjøpte derfor to stk---en svart og en hvit. Ikke var de dyre heller, 20€ pr stk, dvs ca 180NOK.

@Lindex&co:70C er faktisk en størrelse!

Skrevet
Jeg må bare si det! Jeg er så happy (jada, det er en bagatell i den store sammenhengen, men akkurat nå gjelder det BHer). Jeg gikk meg en tur ut i byen her, og innom en undertøysforretning. Der fant jeg endelig en BH-modell som satt perfekt, og kjøpte derfor to stk---en svart og en hvit. Ikke var de dyre heller, 20€ pr stk, dvs ca 180NOK.

@Lindex&co:70C er faktisk en størrelse!

Så bra! Kjøp inn i store kvanta når du finner noe som passer - det kan hende det er lenge til neste gang :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...