Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en god kompis som var i bursdagen min i sommer og da gav han meg så klart gave. Beklagligvis ente jeg opp på sykehus den natta, så han ble "alene" hjemme hos meg. (Han er jo sosial av seg og kjenner blant anna søstra mi) så var ikke noe problem for han vil jeg tro. Uansett dette er ikke poenget. Han hadde bursdag litt senere men feiret ikke noe og jeg var ikke med han den dagen. Så han ikke før en mnd kanskje etterpå. Så han fikk ingen bursdagsgave.

Men vi var ute og spiste i høst og da betalte pappa mat for han for godt over 200 kr. (pappa var ikke med, jeg og søstra mi fikk pengene).

Litt senere fikk han suprisebursdag og venninnen hans hadde spurt om jeg skulle komme, da sa han bare nei, etter det som skjedde i min bursdag.

Jeg vet ikke hva dere mener, men jeg syns det er litt frekt å si jeg skylder han en bursdagsgave?Derfor skulle jeg kjøpe julegave til han? og han sa han ikke hadde råd til å kjøpe til meg, men jeg kunne kjøpe til han.

Vet man gir gaver av egen glede, er mer prinsipp her..

Er jeg helt på bærtur eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes jo bare tullete ut. Nei, du skylder ham ingenting.

Skrevet

Jeg hadde også en kompis som var på sykkeltur en gang, der dekket punkterte og vi måtte lappe det sammen. På samme turen var det dårlig vær med det hadde ikke værmeldingen nevnt med et ord. Ikke bare det men radioen var ganske dårlig også, for ikke å snakke om ferieturen som vi ikke hadde planlangt. Plan driver også med veldedighet på linje med Røde kors og slikt.

Må man så må man sa jeg, og kjøpte like godt en skrutrekker!

Anonym poster: ac4f9373c1b1bd1963386d5cf3d93f9f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...