AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #41 Skrevet 22. desember 2012 Takk for mange kloke tanker folkens! Jeg er ikke en person som pleier å feste og drikke meg full altså, bare så det er sagt. Er jeg på byen er det stort sett sammen med kjæresten. I går fikk jeg sms av han der han innrømte at han var usikker på seg selv glad i meg og ikke ville miste meg. Han ba om unnskyldning og. Jeg svarte at vi må snakke sammen til uka når han kommer til meg. Her er forskjellen fra min psykopat-ex, han eide ikke empati og ba ALDRI om unnskyldning. Kjæresten min innrømmer iafall at han har vært en dust. Så nå håper jeg det blir bedre utover. Og jeg SKAL reise på ferie med venninna mi, det har jeg gjort klart. Blir ikke syden av diverse grunner, men jeg sa klart ifra at jeg må kunne reise hvor jeg vil uten at han får helt noia og tror jeg ligger med alle menn jeg ser. Er spent på turen jeg og kjæresten skal på. Reiser til Aruba i februar. Og da håper jeg alt går bra! Altså ingen krangling.. Anonym poster: d34523907d1611d61ebf5ea04c4fa1c4 1
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2012 #42 Skrevet 22. desember 2012 Tror egentlig kjæresten din er en fin fyr jeg. Vi har vel alle vært sjalu, og vet hvor mye dumt og irrasjonelt man kan handle da. Hadde blitt bekymret jeg, dersom min kjæreste hadde svart som de fleste her i tråden har gjort a la: bare gå, nekte å respektere usikkerheten, osv osv. Dette er jo bare menneskelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå