Gå til innhold

If a man wants to see you he will see you

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer dette? Vil gutter/menn "gå over glødende kull" for å være med hun de er interessert i? Bør man la være å kontakte dem i påvente av at de tar kontakt (såfremt jenta har vist interesse)? Hvor ofte er det normalt å ta kontakt i starten av en flørt? Hvordan gjør dere dette?

Anonym poster: f2e80fb18a49e60bfa776984b4fc6d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har null interesse for jenter som ikke møter meg på halvveien.

• Liker 12
Skrevet

Jeg vil gjerne tro det, men tviler.

Anonym poster: f16be7df12f592ab95a761a0c032aeb7

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig, og er rimelig sikker på at det gjelder for de fleste.

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre! Det var det jeg både håpet og trodde. TS

Skrevet

Det stemmer sikkert for enkelte menn men ikke for alle, som det meste her i verden?

Skrevet

Stemmer dette? Vil gutter/menn "gå over glødende kull" for å være med hun de er interessert i?

De fleste vil ikke det, og de få som er sånn, tiltrekker seg dårlig med damer, fordi de virker desperate og klengete.

Bør man la være å kontakte dem i påvente av at de tar kontakt (såfremt jenta har vist interesse)?

Oppfør deg sånn du ville gjort med alle andre, pluss flørt.

Hvor ofte er det normalt å ta kontakt i starten av en flørt? Hvordan gjør dere dette?

Hvor ofte pleier du å kontakte dine nære venner? Svar på det, så har du svar på spørsmålet ditt... Det aller viktigste du kan gjøre, er å oppføre deg nøyaktig sånn du gjør til hverdags, for det er det som er deg, og det er deg han skal like.

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg vil gjerne tro det, men tviler.

Anonym poster: f16be7df12f592ab95a761a0c032aeb7

Du sikter lavt, skjønner jeg? ;-)

Jeg vil nå uansett ha noe bedre. Gidder heller ikke å bry meg om jenter som tror de kan lure meg ved å leke kostbare.

Hemmeligheten ligger i ordet "halvveien" som ble nevnt tidligere her.

Les den tråden her (spesielt slutten), så kanskje du skjønner: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=709183

Skrevet

Det er vel bare de som på liv og død vil ha seg et ligg med deg som gjør det? Det er hvertfall mitt inntrykk.

• Liker 2
Skrevet

Bruker ikke tid på en mann som ikke bruker tid på meg. Sånn sett forventer jeg litt engasjement, ellers mister jeg interessen. Så etter å ha vist interesse stopper jeg der om jeg ikke hører mer, tenker litt som du sier at dersom han vil ha kontakt - så tar han kontakt. Er jo ikke interessert i noe enveis-forhold uansett.

Gjest brutal mann
Skrevet

Stemmer dette? Vil gutter/menn "gå over glødende kull" for å være med hun de er interessert i? Bør man la være å kontakte dem i påvente av at de tar kontakt (såfremt jenta har vist interesse)? Hvor ofte er det normalt å ta kontakt i starten av en flørt? Hvordan gjør dere dette?

Ja.

Nei.

Minst daglig.

Alle former for kommunikasjon som er mulig kan benyttes.

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Bruker ikke tid på en mann som ikke bruker tid på meg. Sånn sett forventer jeg litt engasjement, ellers mister jeg interessen. Så etter å ha vist interesse stopper jeg der om jeg ikke hører mer, tenker litt som du sier at dersom han vil ha kontakt - så tar han kontakt. Er jo ikke interessert i noe enveis-forhold uansett.

Men det må han være...

• Liker 2
Skrevet

Ja, menn som virkelig er forelsket gjør alt for å være sammen med den jenta som har vekket interessen deres. Men for at de skal få den interessen må de ha blitt kjent med jenta og se at hun har den høye verdien han leter etter. Det nytter ikke å sitte å gjerde å vente og tro han vil jage og jage uten å få noe igjen for det. Ta iniativ til å treffes og gjøre kjekke ting FØR noe seksuelt er blitt etablert og bygg opp under ett vennskap før du lar han "bevise" at du har vekket noe i han.

Gjest brutal mann
Skrevet

Ja, menn som virkelig er forelsket gjør alt for å være sammen med den jenta som har vekket interessen deres. Men for at de skal få den interessen må de ha blitt kjent med jenta og se at hun har den høye verdien han leter etter. Det nytter ikke å sitte å gjerde å vente og tro han vil jage og jage uten å få noe igjen for det. Ta iniativ til å treffes og gjøre kjekke ting FØR noe seksuelt er blitt etablert og bygg opp under ett vennskap før du lar han "bevise" at du har vekket noe i han.

Så mange år gidder jeg ikke vente...

• Liker 4
Skrevet

Så mange år gidder jeg ikke vente...

For den rette jenta er jeg sikker på du kan vente så lenge det trengs ;) Men det er vel aldri snakk om å vente år for å bygge opp et solid og godt forhold. Nå er du bare vrang her ;)

Gjest brutal mann
Skrevet

For den rette jenta er jeg sikker på du kan vente så lenge det trengs ;) Men det er vel aldri snakk om å vente år for å bygge opp et solid og godt forhold. Nå er du bare vrang her ;)

Nei, jeg er ikke vrang. Et solid vennskap tar en to tre år, minst, å bygge opp. Det er jo det som er poenget med forelskelse, at en skal være overkåte på hverandre mens en bygger venskap.

• Liker 4
Skrevet

Nei, jeg er ikke vrang. Et solid vennskap tar en to tre år, minst, å bygge opp. Det er jo det som er poenget med forelskelse, at en skal være overkåte på hverandre mens en bygger venskap.

Et solig og godt forhold er ikke det samme som et solid og godt vennskap, det er en kombinasjon av de to delene og man merker bare etter noen måneder om man har ett vennskap i tillegg til forelskelsen. Det handler om følelsen man har når man er sammen og den følelsen av trygghet og glede er verdt å kjenne på før man hopper til sengs med hverandre. At man rett og slett blir litt kjent med hverandre først.

Gjest brutal mann
Skrevet

Et solig og godt forhold er ikke det samme som et solid og godt vennskap, det er en kombinasjon av de to delene og man merker bare etter noen måneder om man har ett vennskap i tillegg til forelskelsen. Det handler om følelsen man har når man er sammen og den følelsen av trygghet og glede er verdt å kjenne på før man hopper til sengs med hverandre. At man rett og slett blir litt kjent med hverandre først.

To til tre år med andre ord. Sorry, men vil jeg ha en kvinne så gidder jeg ikke vente i o år for å få pult dama.

• Liker 2
Skrevet

Nei langt fra to til tre år, men noen måneder kanskje. I allefall 3 dates, eller til man har fått lært hverandre å kjenne litt. Jeg er 99% sikker på at du hadde valgt å vente til dama var klar hvis du hadde truffet ei som vekket det lille ekstra i deg. Du ville i tillegg følt en ekstrem god følelse når du endelig fikk henne!

Gjest brutal mann
Skrevet

Nei langt fra to til tre år, men noen måneder kanskje. I allefall 3 dates, eller til man har fått lært hverandre å kjenne litt. Jeg er 99% sikker på at du hadde valgt å vente til dama var klar hvis du hadde truffet ei som vekket det lille ekstra i deg. Du ville i tillegg følt en ekstrem god følelse når du endelig fikk henne!

Fiffig filosofi damer utøver for å holde en mann pussy-whipped. Klassisk start for å betrakte sex som en handelsvare og en gave hun gir til ham.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...