Monstermagnet Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg leste på www.barnimagen.no at det frarådes å bruke vibrator når man er gravid. Kan dette virkelig stemme? Noen som har lest dette noe annet sted? http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=87 I så fall, gjelder dette også om man kun bruker den på klitoris? Må si jeg synes dette høres underlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 man skal læse meget før ørene falder af hvad i h***** er forskellen på om man har en lille hyrdestund med sig selv og bigben eller man er sammen med partner ? andet end at dildoer er giftige, krafframkaldende. I kvinder som bruger dildo eller andet legetøj, forsæt med det, sex er sundt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. mars 2004 #3 Del Skrevet 10. mars 2004 I følge mange av de på Barnimagen må man jo nærmes puste ren oksygen og bo i isolat under graviditeten for i det hele tatt få et friskt og normalt barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. mars 2004 #4 Del Skrevet 10. mars 2004 Leste og det der. Var vist bare farlig innvendig ikke utvendig! Om det stemmer aner ikke jeg.. Kan ikke skjønne hva som var så farlig heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 Heisann! Det jeg har hørt og lest meg til er at man ikke skal bruke vibrator "innvendig" fordi det kan forstyrre hjerterytmen til barnet. Vibrator på klitoris skal være helt ufarlig. Men, du kan jo spørre legen eller jordmoren din! Uansett lykke til i svangerskapet! Ser også at det er mange som er skeptiske til å få orgasme, men det er bare som en lett "massasje" for babyen. Og som Ann sier, -Sex er sundt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #6 Del Skrevet 10. mars 2004 hææ??..nei nå har jeg hørt det også... Det hadde ikke slått meg i min villeste fantasi engang at en ikke kunne bruke dildo om en er gravid...Det kan da umulig stemme....?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. mars 2004 #7 Del Skrevet 10. mars 2004 Tror ikke det var dildo, men vibrator. Noe med at vibreringen ikke var helt bra. Men det kan jeg ikke forstå, får fysioterapauten bruker en sånn vibrerende massasje ting på ryggen min og den vibrerer så hele ungen hopper inni der. Så at en liten vibrator skal forstyrre hjerterytmen? Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 10. mars 2004 #8 Del Skrevet 10. mars 2004 Man kan bruke dildo, men ikke vibrator (den som dirrer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. mars 2004 #9 Del Skrevet 10. mars 2004 Man kan bruke dildo, men ikke vibrator (den som dirrer) Har du en link til en legeside der dette står? (Jeg mener; så mange vibratorer som selges er det rart om denne infoern ikke gjøres mer tilgjengelgi, om det er så viktig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 10. mars 2004 #10 Del Skrevet 10. mars 2004 På barnimagen.com under uke 14 står det: Det advares imidlertid mot å bruke vibratorer eller dildoer, med vibratoren på mens du er gravid. En dildo uten vibrering er ok. Men de skriver jo ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. mars 2004 #11 Del Skrevet 10. mars 2004 På barnimagen.com under uke 14 står det: Det advares imidlertid mot å bruke vibratorer eller dildoer, med vibratoren på mens du er gravid. En dildo uten vibrering er ok. Men de skriver jo ikke hvorfor. Men hvem har skrevet dette? En lege, jordmor el? Og er dette noe alle som går til lege under svangerskapet får beskejd om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 11. mars 2004 #12 Del Skrevet 11. mars 2004 Jordmor Siri von Krogh driver siden, så mest sannsynlig så er det vel hun som har skrevet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. mars 2004 #13 Del Skrevet 11. mars 2004 Jordmor Siri von Krogh driver siden' date=' så mest sannsynlig så er det vel hun som har skrevet det.[/quote'] Mitt poeng er at vet HUN noe som ingen andre gravide blir fortalt? Eller er det noe alle gravide får høre av sine leger og jordmødre? Jeg torr ikke på ting jeg kun har lest på ett nettsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 22. mars 2004 #14 Del Skrevet 22. mars 2004 Dette er det dummeste jeg har hørt. Enkelte jordmødre er hysteriske, man skal helst ligge i ro alle de ni mnd. Min mening er: har mor det bra har barnet det bra!!!! Har selv 3 barn, som kom ut friske og raske på tross at mor hadde at aktivt sex liv med sin kjære mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #15 Del Skrevet 23. mars 2004 Hva med alle de som går til fysikalsk behandling og får både TENS og ryggmassasje med kraftige vibrasjoner...? Nei dette er det dummeste jeg har hørt... *Ringe jordmortante* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå