Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Jeg er ny her på forumet, tengte jeg skulle spørre dere om noen tips.

Jeg driver på med ei dame, veldig søt med en personelighet som ikke kan sammenlignes med noen andres. Vi passer veldig godt i lag. Jeg har vært kjent med henne i litt over en måned nå, og jeg skal si til henne hvordan jeg føler en dag...

Men spørsmålet er, hun er god venn med eksen sin. Jeg har ingen veninner som er gode venner med eksene sine. Er dette en ting jeg burde vurdere? Hva er deres tips rundt dette? Takk for all hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
Skrevet

Han er i venne gjengen hennes, hvis vi går ut i lag kan det være awkward. Men jeg tror jeg overtenker situasjonen. For det er jo en grunn til at det heter eks sant?

Takk for svaret. :)

Skrevet

Jeg er venn med min eks. Det ble aldri noe mer mellom oss etter vi slo opp, men en liten stund hang vi en del sammen siden vi ikke hadde noe tøft brudd, og fant på en del gøy sammen. Etter hvert som vi begge fikk nye forhold dabba kontakten litt av, men hender fortsatt vi møtes, tar en øl eller en kaffe for å catche opp i hva som skjer i den andres liv. Vi bryr oss jo en del om hverandre så ser ingen problem med det.

hvor awkward det blir er opp til hver enkelt tror jeg. Det trenger jo ikke være det!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er sant, det kommer jo an på hvordan man slår opp, eller hvordan forholdet endte. Det trenger kanskje ikke ha noe å si.

Det kommer ikke til å bli awkward hvis jeg ikke tenker på det. :)

Endret av Jester
Gjest Svampebob1
Skrevet

Men spørsmålet er, hun er god venn med eksen sin. Jeg har ingen veninner som er gode venner med eksene sine. Er dette en ting jeg burde vurdere? Hva er deres tips rundt dette? Takk for all hjelp! :)

Så lenge jeg føler jeg kan stole på jenta og jeg ser at forholdet faktisk er ferdig, så ser jeg ingen grunn til å føle meg truet av dette. Har godtatt slikt tidligere uten å mukke.

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør de sammen? Er de sammen som en stor gjeng og bare da er det ingen problem. Men om de to er sammen alene og finner på ting bare de så er det litt spesiellt. Tror ikke jeg hadde godtatt det. Når man har vært sammen har man hatt et så nært forhold både seksuellt og følelsesmessig at det skal mye til for atr alt det forsvinner. Det kan godt hende at man ikke vil være sammen igjen, men noe vil alltid være der. Så jeg ville ikke likt om en jeg var sammen med fant på ting alene med eksen i det hele tatt!!

Anonym poster: fb60d9cc79e41b08b8b7c79ea5185077

Skrevet

Å være venn med en eks burde ikke være et problem. Som du sier, det er en grunn for at det er en eks. Kan være de passer som venner, men ikke som kjærester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...