Gå til innhold

Bruker dere solbriller på hunden deres når dere går en solrik dag i snøen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør vi på gammelhunden fordi han har en medfødt øyensykdom som holdes i sjakk med en spesiell salve. Og for at den ikke skal eskalere bruker vi doggles, (solbriller laget for hund):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke vanligvis.Men ser jo nytten av det,spesielt til de med sykdom og ikke minst de hundene som er med på påskefjellet med mye sol.

Skrevet

Ja brillene er nytting og det beste er at hunden aksepterer å gå med de:) vil bare det beste for godbamsen min med 4 poter og hale:)

Skrevet

Åh, jeg visste ikke at det fantes en gang! Takk for tips, jeg skal huske på det hvis jeg får meg hund igjen :) Det er jo ikke spesielt godt for mennesker å ha sola i øynene, spesielt på vinters tid, så da kan det umulig være noe bedre for hunder som jo kommer nærmere snøen heller..!

Skrevet

Jepp, det finnes og jeg bruker det på min hund på fjellet. Hun synes det er helt greit og er selvføgelig kjempesøt med de. Hvis det er noe negativt, så er det at man knapt nok får gå i fred, folk kommenterer og vil ta bilde etc.

Anonym poster: a5de3a40e89dc535149fb03aeb434070

Skrevet

Åh, jeg visste ikke at det fantes en gang! Takk for tips, jeg skal huske på det hvis jeg får meg hund igjen :) Det er jo ikke spesielt godt for mennesker å ha sola i øynene, spesielt på vinters tid, så da kan det umulig være noe bedre for hunder som jo kommer nærmere snøen heller..!

Joda de har de på nettet, eller i enkelte dyrebutikker rundtom

Skrevet (endret)

Min fjerner brillene med poten.Har gitt opp å tvinge han til å bruke briller.

Men lurer på om det kan være at størrelsen er helt feil. Han er jo ikke liten akkurat

Endret av Kårky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...