Gå til innhold

Hvorfor fikk han dette på mobilen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet opp av at kjæresten min mottok en sms på mobilen sin. Han var i dusjen, så jeg åpnet meldingen (trodde det var fra en kamerat som skulle gi beskjed hvor vi skal være på nyttår).

Meldingen var fra "freelotto" ett eller annet, hvor det sto at kjæresten min har vunnet masse penger. Jeg tenkte selvfølgelig at dette var noe virus greier.

Kjæresten min tok mobilen og slettet meldingen.

Så nå tenker jeg, hvorfor fikk han den? Jeg vet at det er vanlig å få spam meldinger på e-mail, men på mobilen? Betyr det at han har gitt nummeret sitt ut en plass på nett?

Jeg ble litt beskymret nå.. :vetikke:

Anonym poster: 926234c5ec16fc7a6dded24197a9ffc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scam scam scam scam lovely scam!

Skrevet

Ikke noe å være bekymret over. Kan få sånne meldinger av å være registrert på enkelte forum og nettsteder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk plutselig en tekstmelding klokka 4 på natta om at jeg har vunnet x-antall millioner pund, et 44nummer fra england går jeg utfra. Har ALDRI lagt igjen nummeret mitt på noe nettside, så de har vel fikset det med en eller annen maskin som setter sammen nummere eller noe.

Hvorfor er dette på samliv og relasjoner, er du redd han er utro med freelotto?

Anonym poster: 7adf86a145fa48018c61b6c258a339c6

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk plutselig en tekstmelding klokka 4 på natta om at jeg har vunnet x-antall millioner pund, et 44nummer fra england går jeg utfra. Har ALDRI lagt igjen nummeret mitt på noe nettside, så de har vel fikset det med en eller annen maskin som setter sammen nummere eller noe.

Hehe, nei. Men jeg er redd han har gitt nummeret sitt ut på en dating side eller noe. Et sted må de da fått nummeret i fra?

ts

Skrevet

Hehe, nei. Men jeg er redd han har gitt nummeret sitt ut på en dating side eller noe. Et sted må de da fått nummeret i fra?

ts

Eller så bare hiver de sammen nummere i et dataprogram og bruker, jeg har i hvertfall ikke lagt ut mitt nummer, og jeg fikk sms. :)

• Liker 1
Skrevet

En typisk mld om å ha vunnet i lotto og du tror han har gitt ut nummer på dating-side, av alle ting? Du er paranoid, kjære deg.

Gjest Bibompibomp
Skrevet

En typisk mld om å ha vunnet i lotto og du tror han har gitt ut nummer på dating-side, av alle ting? Du er paranoid, kjære deg.

Jeg tror vi må finne opp et nytt ord for dette, som passer bedre i en verden der folk snart både spiser, puster og driter via nett og mobil. Foreslår "cyberoid" :ler:
Skrevet

ts

Herregud.. Snakk om å ikke stole på kjæresten sin.

Har han gitt deg noen (reell) grunn til å tvile sånn på han?

• Liker 2
Skrevet

For det er ingen andre plasser på nettet, enn dating sider, man gir ut telefonnummeret sitt. Mobilnummeret står sikkert heller ikke oppført i telefonkatalogen, så dette er HELT GARANTERT et produkt av at han forsøker å være utro mot deg

Skrevet

For det er ingen andre plasser på nettet, enn dating sider, man gir ut telefonnummeret sitt. Mobilnummeret står sikkert heller ikke oppført i telefonkatalogen, så dette er HELT GARANTERT et produkt av at han forsøker å være utro mot deg

Var dette sarkastisk. Eller mener du dette seriøst.

Skrevet

Kjent svindelforsøk. Brukerdatabasen til http://www.fuckbook.no/ ble hacket tidligere i høst, komplett med addresse og telefonnummer til alle medlemmene.

Skrevet

ts

jesus.. ikke rart det er så mange menn som hater kvinner her på kg

Skrevet

Både jeg og moren min vant også fra freelotto i dag, tror som en annen bruker at mobilnummerne blir tilfeldig generert av en maskin, vi har hvertfall ikke lagt ut numner på noen nettsider.

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og moren min vant også fra freelotto i dag, tror som en annen bruker at mobilnummerne blir tilfeldig generert av en maskin, vi har hvertfall ikke lagt ut numner på noen nettsider.

Vær ærlig nå. Dere har registrert dere på diverse sexsider og truffet typen til TS.

• Liker 10
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fikk en sånn sms for noen dager siden jeg også. Aner ikke hvor de har fått nr mitt fra, men det er i hvert fall ikke fra en datingside ;)

Skrevet

Fikk en tlf for noen dager siden om at jeg hadde vunnet, de snakket engelsk. Jeg har skjult nr og har alltid hatt det, så jeg tviler sterkt på at han har lagt ut nr sitt på match.com og vunnet i Lotto :fnise:

Skrevet

Igår fikk jeg en haug med dritt på mobil - aner ikke hvorfor det kom. Jeg er ikke registrert på noen datingside.

Skrevet

Jeg fikk også denne meldingen i dag. Så irriterende og merkelig.

Skrevet

Dagens gode latter :) Takk :):fnise:

Anonym poster: f4378ae0f86ba54d6332129228554b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...