Gå til innhold

Kjerringlogikk igjen...

slask

Anbefalte innlegg

www.youtube.com/watch?v=8_05vk3wd7s

Anonym poster: 615a21b0421f2d3a4c74461967d4f6f4

Nå da?

Anonym poster: 615a21b0421f2d3a4c74461967d4f6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke skyld på at kvinner ikke eier logikk når det bare er kona di som er a) dårlig teknisk anlagt eller b) dum.

Anonym poster: 3784e5ebb44477b7e6c0ed4c956a0870

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel på ingen måte et typisk kvinneproblem bare fordi du hørte en dame si noe du syntes var dumt. Dumheter, uansvarlighet og slikt fordeler seg greit mellom kjønnene. La oss heller hjelpe hverandre der den andre feiler. :)

Vel, det er ikke første gangen jeg har hørt rare kommentarer fra kjerringa mi.

F.eks. mener'a at det å bruke vanlige såpestykker er uhygienisk, noe som kun stemmer om man spiser såpestykket uten å vaske det først. Men såpestykker som ikke er nye ser naturligvis ikke så fancy ut på det nye sterile badet (også kalt hvithelvete).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg dør litt her! Det er en barnehage faktisk. Og selv om du og jeg kanskje ikke har glitter, paljetter, modelleire og papir i alskens farger liggende (jo det har jeg faktisk, lagde julekort i går) så er nok barnehagen mitt hotteste tips for hvor du kan finne det. :)

Jeg vet også at barnehager ofte har fargede ark, men det betyr ikke at de alltid har det.

Innlegg-skriveren jeg svarte på tok det som en selvfølge at rødt ark var i hus (går det ikke an å gå tom liksom?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske morsomt at det omtrent ikke er noen i denne tråden, som har forstått hva hovedinnlegget handler om :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ikke første gangen jeg har hørt rare kommentarer fra kjerringa mi.

F.eks. mener'a at det å bruke vanlige såpestykker er uhygienisk, noe som kun stemmer om man spiser såpestykket uten å vaske det først. Men såpestykker som ikke er nye ser naturligvis ikke så fancy ut på det nye sterile badet (også kalt hvithelvete).

Tja, det stemmer jo forsåvidt, men bare hvis du vasker hendene lenge nok, for det vil jo ligge bakterier på såpestykket: http://www.aftenposten.no/helse/article3251834.ece

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sikker feministnazistene som har gjort det. Eller RØDstrømpene. Har hørt rykter om at disse er veldig glad i rødfagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker feministnazistene som har gjort det. Eller RØDstrømpene. Har hørt rykter om at disse er veldig glad i rødfagen.

De printer rødt på alt, for å sløse med resurser, og jeg har til og med hørt at de er såpass rødstrømper at mensen dems har blitt rød! Leste det på wikipedia.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de var sikkert freppere. Jeg har hørt at man må være rimelig dum for å kunne bli en frepper.

Anonym poster: 00eb3892d0c355591dd9003cff476d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...