slask Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 20. desember 2012 Er det ikke bare å stte inn rødt ark i kopimaskinen da? Jo, det er det. Alle har jo røde ark liggende i tilfelle det skal lages en beskjed... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2012 #22 Del Skrevet 20. desember 2012 Det var Hitler også... .. Anonym poster: 00eb3892d0c355591dd9003cff476d44 Tror ikke barnehagen hadde hitler i tankene. Eller var det et skjult budskap? For noen svin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 20. desember 2012 #23 Del Skrevet 20. desember 2012 Jo, det er det. Alle har jo røde ark liggende i tilfelle det skal lages en beskjed... De fleste barnehager har det ja. Spesielt nå rundt juletider når alle barna skal lage julekort, og pynt og lignende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #24 Del Skrevet 20. desember 2012 Jo, det er det. Alle har jo røde ark liggende i tilfelle det skal lages en beskjed... Har du vært en barnehage noen gang? Barnehager har gjerne ark i rødt, blått, hvitt, grønt, gult osv. Det spørs på årstiden. Når det er påske så flyter det av gule ark. Gjett hva det flyter av når det er jul???? Anonym poster: 1bd765f87be2b79420768d2373047312 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #25 Del Skrevet 21. desember 2012 Gjett hva det flyter av når det er jul???? Lim? Anonym poster: 00eb3892d0c355591dd9003cff476d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 21. desember 2012 #26 Del Skrevet 21. desember 2012 Gjett hva det flyter av når det er jul???? Anonym poster: 1bd765f87be2b79420768d2373047312 Alkohol? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #27 Del Skrevet 21. desember 2012 Gjett hva det flyter av når det er jul???? Anonym poster: 1bd765f87be2b79420768d2373047312 Lim? Anonym poster: 00eb3892d0c355591dd9003cff476d44 Akevitt! (Kanskje ikke i barnehagen) Anonym poster: 615a21b0421f2d3a4c74461967d4f6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 21. desember 2012 #28 Del Skrevet 21. desember 2012 Om målet er å sløse mest mulig, jo, da er det en god løsning. Ellers ikke. Det kan sammenlignes med å kjøre tur-retur med en Hummer (svær drivstoffslukende bil) til butikken, for hver eneste vare. Er planen å handle inn 30 forskjellige varer, blir det 30 turer tur-retur. Resultat: Sannsynligvis tom tank, i begge tilfellene. Dyrt, tidsslukende og særdeles upraktisk. Nei. Det blir som om det er pølsefest om 1 time, og du plutselig kommer på at du har kjøpt inn alt unntatt pølser. Og så er det en eneste fyr som sier at han kan kjøre i butikken, ingen andre kan, og han har tilfeldigvis en Hummer og ikke en Prius. Da sier du, i Handlekraftens navn, selvfølgelig "JA" - og ikke "nei, om du ikke har en Prius så driter vi i hele greia". Dersom du er en Kvinne, vel og merke. Mulig dere Menn hadde gjort det annerledes, men vi Kjærringer liker nå en gang å få gjennomført ting. Kapiche?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #29 Del Skrevet 21. desember 2012 han har tilfeldigvis en Hummer og ikke en Prius. Flair, du prater til en mannemann. Jeg tror ikke han vet hva en Prius er for noe. Anonym poster: 00eb3892d0c355591dd9003cff476d44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 21. desember 2012 #30 Del Skrevet 21. desember 2012 Flair, du prater til en mannemann. Jeg tror ikke han vet hva en Prius er for noe. Anonym poster: 00eb3892d0c355591dd9003cff476d44 Hahavræææææl!! Men Mannem...? Luttis ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 21. desember 2012 #31 Del Skrevet 21. desember 2012 Fra barnehagan kom det en enkel beskjed på knapt en setning med svart font på rød heldekkende "bakgrunn" (helrødt ark laget med fargeskriver). Naturligvis kommenterte jeg det ovenfor fruen som da hevdet at de hadde sikkert bare skrevet ut et eksemplar og kopiert resten. Om så var, så var det vel ingen forskjell på om fargestoffene kom fra en printer eller en kopimaskin... Det må ha gjort dagen din mye bedre siden du nå har mulighet til å fremheve din frues (?) påståtte enfoldighet. Kan jeg kalle det gubbelogikk hver gang kjæresten min er uheldig og sier noe dumt/tåpelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 21. desember 2012 #32 Del Skrevet 21. desember 2012 Jo, det er det. Alle har jo røde ark liggende i tilfelle det skal lages en beskjed... Haha, jeg dør litt her! Det er en barnehage faktisk. Og selv om du og jeg kanskje ikke har glitter, paljetter, modelleire og papir i alskens farger liggende (jo det har jeg faktisk, lagde julekort i går) så er nok barnehagen mitt hotteste tips for hvor du kan finne det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 21. desember 2012 #33 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Hehe det er vel den mest meningsløse diskusjonen jeg har vært borti i det siste og alikevel morsom Barnehager har masse rødt papir liggende og hvis man fyller kopimaskinen med rødt papir er det bare til å bruke et helt vanlig hvitt papir som orginal. Resultatet ville heller ikke blitt så fint hvis de skulle farget hele arket med kopimaskinen, arket blir litt bølgete pga væsken Endret 21. desember 2012 av Shade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 21. desember 2012 Dette handler vel egentlig om at ikke-tekniske personer ikke vet så mye om hvor fort ei blekkpatron blir tom. Med fullfarging av hele ark så tømmes gjerne patrona på et sånt antall som barnehager tilsier, men de har sikkert flere patroner så det ordner seg Jeg har f.eks. ikke blekkskriver i huset, kun en laser og den skriver svart/hvitt og siden det er en utrangert skriver fra arbeidsgiver så holder den i årevis på den toneren som sitter i fra før. Selv med mange utskrifter hver uke, men ikke fullfarge svart - det er bannlyst ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 21. desember 2012 Hehe det er vel den mest meningsløse diskusjonen jeg har vært borti i det siste og alikevel morsom Barnehager har masse rødt papir liggende og hvis man fyller kopimaskinen med rødt papir er det bare til å bruke et helt vanlig hvitt papir som orginal. Resultatet ville heller ikke blitt så fint hvis de skulle farget hele arket med kopimaskinen, arket blir litt bølgete pga væsken Tråden her ble populær, så hvis noen lærer seg at fullfarging av bakgrunn med blekkskriver er lite miljøvennlig så er ikke diskusjonen meningsløs på noen måte. Jeg er ikke miljøfreak, men jeg liker å bruke de kunnskapene jeg har og deler dem gjerne. Problemet kan vise seg å være at enkelte kvinner (skrev jeg det?) ikke ønsker å bruke huet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PanLi Skrevet 21. desember 2012 #36 Del Skrevet 21. desember 2012 Tråden her ble populær, så hvis noen lærer seg at fullfarging av bakgrunn med blekkskriver er lite miljøvennlig så er ikke diskusjonen meningsløs på noen måte. Jeg er ikke miljøfreak, men jeg liker å bruke de kunnskapene jeg har og deler dem gjerne. Problemet kan vise seg å være at enkelte kvinner (skrev jeg det?) ikke ønsker å bruke huet. ..hehe. javel? Gjelder vel like mye for menn også, det der Sånn forøvrig så ER det ofte funnet forskjeller i hva menn og kvinner fokuserer på i en gitt situasjon. Morsomt, det der med kjønnsforskjeller, synes jeg. Kort (men ikke alltid helt riktig) oppsummert - kvinner generelt fokuserer mer på det relasjonelle, mens menn fokuserer mer på det praktiske. Se f.eks her: http://www.psychologytoday.com/blog/the-imprinted-brain/201003/sex-and-iq-dont-ask-we-dont-want-know Men - så er det også det, da, at det viser seg å være større variasjon innom gruppen, enn mellom gruppene, altså større forskjell mellom mann og mann enn mellom mann og kvinne http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Så. Det betyr. At om du tar en tilfeldig mann, og en tilfeldig kvinne - vil ikke nødvendigvis denne mannen være noe mer "praktisk anlagt" enn kvinnen. Men tar du derimot en gruppe menn og sammenligner med en gruppe kvinner - da vil du se forskjeller Så sier forksningen at det finnes flere mindre smarte menn (og smartere, også...) enn kvinner... http://www.forskning.no/artikler/2012/desember/342600 Så. Kall det mannelogikk og kvinnelogikk om du vil - jeg liker å kalle det logisk sans og empati, jeg...Og, vi har antagelig omtrent like mye av hver begge to - men jeg er kanskje hakket mer empatisk enn deg! Hehe (...åh....sukk...og med denne kommentaren forsvant vel den forskjellen, også... ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 21. desember 2012 #37 Del Skrevet 21. desember 2012 Tråden her ble populær, så hvis noen lærer seg at fullfarging av bakgrunn med blekkskriver er lite miljøvennlig så er ikke diskusjonen meningsløs på noen måte. Jeg er ikke miljøfreak, men jeg liker å bruke de kunnskapene jeg har og deler dem gjerne. Problemet kan vise seg å være at enkelte kvinner (skrev jeg det?) ikke ønsker å bruke huet. Dette er vel på ingen måte et typisk kvinneproblem bare fordi du hørte en dame si noe du syntes var dumt. Dumheter, uansvarlighet og slikt fordeler seg greit mellom kjønnene. La oss heller hjelpe hverandre der den andre feiler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 21. desember 2012 #38 Del Skrevet 21. desember 2012 Man ser forskjell på et rødt ark og et hvitt ark om er printet rødt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 21. desember 2012 #39 Del Skrevet 21. desember 2012 kjerringlogikken når nye høyder i reaksjonene i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #40 Del Skrevet 21. desember 2012 www.youtube.com/watch?v=8_05vk3wd7s Anonym poster: 615a21b0421f2d3a4c74461967d4f6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå