Gå til innhold

Kjerringlogikk igjen...

slask

Anbefalte innlegg

Fra barnehagan kom det en enkel beskjed på knapt en setning med svart font på rød heldekkende "bakgrunn" (helrødt ark laget med fargeskriver).

Naturligvis kommenterte jeg det ovenfor fruen som da hevdet at de hadde sikkert bare skrevet ut et eksemplar og kopiert resten.

Om så var, så var det vel ingen forskjell på om fargestoffene kom fra en printer eller en kopimaskin...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk mannelogikk, å henge seg opp i designet av lappen istedenfor beskjeden som står på den.

Kan dere aldri holde dere til saken??

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjerring fordi du tok ikke poenget tror jeg.

Poenget er vel den sinnsyke bruken av rød fargetone? Fargepatroner til printere koster jo flesk. Og det hjelper jo ikke akkurat om den er kopiert opp på samme printeren etterpå..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel den sinnsyke bruken av rød fargetone? Fargepatroner til printere koster jo flesk. Og det hjelper jo ikke akkurat om den er kopiert opp på samme printeren etterpå..

Hehe :-)

Sjøl hadde jeg printa beskjeden to ganger på samme A4-ark og printa halvparten antall ark og klipt to.

I svart hvitt mest sannsynlig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille mannehjerne som bryr seg med sånt.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille mannehjerne som bryr seg med sånt.

Ble du såret? Ble virkeligheten for tøff for deg så du måtte gå til angrep på oss menn? :) Trekk pusten og ta det helt rolig, jeg svarte bare på et innlegg.. Ikke all innlegg er et angrep. God jul

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble du såret? Ble virkeligheten for tøff for deg så du måtte gå til angrep på oss menn? :) Trekk pusten og ta det helt rolig, jeg svarte bare på et innlegg.. Ikke all innlegg er et angrep. God jul

Såret nei, oppgitt, ja.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såret nei, oppgitt, ja.

Stakkars lille kvinnehjerne som blir oppgitt av noe sånt! See what I did there?

Neida, skjønner det kan virke litt teit, men sånn er det når vi har for lite bekymringer i livet.. Da blir sånne småting veldig altoppslukende.

Vi er jo tross alt litt forskjellige i tankegangen vi menn og kvinner.. Trenger ikke rakke ned på hverandre av den grunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, skjønner det kan virke litt teit, men sånn er det når vi har for lite bekymringer i livet.. Da blir sånne småting veldig altoppslukende.

Vi er jo tross alt litt forskjellige i tankegangen vi menn og kvinner.. Trenger ikke rakke ned på hverandre av den grunn.

Tydelig at du har deg noen bekymringer ja.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke var et ark som allerede var rødfarget (noe som de har flust av i barnehager), men at de faktisk printet ut hvert ark med heldekkende rødfarge: Joda, ganske sløsete og teit.

Men hver sin lyst for hver sine penger ;)

Forøvrig: Å være litt korttenkt av og til er ikke noe som gjelder bare for damer!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er praktiske. Det var sikkert en julebeskjed, de manglet røde ark, hvordan løser vi problemet - vi bruker printeren!!

Viola - problem solved.

SÅNN skal det gjøres, menn!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ts burde være lykkelig over at han ikke har andre bekymringer enn hvilken farge arket han får med hjem fra barnehagen er. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du har deg noen bekymringer ja.

Og det sier du som har over 16000 sure innlegg her på forumet. Kanskje du sliter med fritidsinteressene? ;)

Anonym poster: bcd23f361f3a7b6ea893f9057211d8a7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det sier du som har over 16000 sure innlegg her på forumet. Kanskje du sliter med fritidsinteressene? ;)

Anonym poster: bcd23f361f3a7b6ea893f9057211d8a7

Argumenter for at jeg har 16000 sure innlegg, takk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget var vel ikke at hun var kortenkt ved første utskrift men at hun unnskyldte det med at resten var skrevet ut med kopimaskin.

Om man setter inn en bunke med rødt ark så vil kopimaskien fortsatt bruke rødfarge fordi den ikke vet forskjell mellom rødt og hvit ark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi rødt og svart er ofte farger man bruker til jul. Den personen som skrev det ut har vel vært i julestemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi rødt og svart er ofte farger man bruker til jul. Den personen som skrev det ut har vel vært i julestemning.

Det var Hitler også...

nazi-flag.jpg

Anonym poster: 00eb3892d0c355591dd9003cff476d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er praktiske. Det var sikkert en julebeskjed, de manglet røde ark, hvordan løser vi problemet - vi bruker printeren!!

Viola - problem solved.

SÅNN skal det gjøres, menn!!

Om målet er å sløse mest mulig, jo, da er det en god løsning. Ellers ikke.

Det kan sammenlignes med å kjøre tur-retur med en Hummer (svær drivstoffslukende bil) til butikken, for hver eneste vare. Er planen å handle inn 30 forskjellige varer, blir det 30 turer tur-retur.

Resultat: Sannsynligvis tom tank, i begge tilfellene. Dyrt, tidsslukende og særdeles upraktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...