AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Gah, har nettopp fått meg ny telefon med nytt nummer, og helt fra jeg slo på telefonen så har jeg fått telefoner og tekstmeldinger og alle skal ha tak i samme person. Nå er det sånn at når ukjent privatnummer ringer, så svarer jeg, og jeg sier "la meg, tippe, du skal ha tak i XXX?" svar: "jaaaaa, er h*n der??". ............ Holder på å få nytt nummer igjen, håper ikke jeg ender opp med noen andres gamle telefonnummer, igjen! Anonym poster: ee0e6e77f84cbfb98752dcbe8dfe8c64
Anglofil Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Det er dessverre en risiko for dette hvis den som har hatt nummeret tidligere ikke har sagt i fra til venner, bekjente osv. Står man oppført i kataloger kan man kanskje minske risikoen noe, men mange har sikkert nummeret lagret på telefonen og merker ergo ikke at de ringer til feil person før de ringer deg. Mvh Yvonne
Lutetium 71 Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Enda en grunn til at portering er en fin ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå