Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Okei... Har datet en dame i lengre tid nå. Vi startet hot and heavy, og snakket utrolig mye sammen omtrent daglig. Ting roer seg så klart ned over tid. På et tidspunkt sier dama at "vi er vel nå på et tidspunkt der jeg kan stenge kontoen min på sukker", hvilket da tydeligvis blir gjort. Hun har også sagt at hun nå ønsker å bruke tid kun med meg og at vi ikke skal date eller søke etter andre. I starten brukte vi også mye tid på å finne likheter og hva som gjorde at vi passet sammen. Nå i det siste har jeg merket at kontakten blir mer og mer sporadisk, ikke lenger like rask til å svare på meldinger på ulike kommunikasjonskanaler etc. Derimot ringes det og fortelles hvor mye hun gleder seg til vi skal møtes igjen etc. Samtidig merker jeg også at fremfor å fremheve alle likeheter som nevnt, nå blir gradvis et fokus på forskjeller og hvorfor dette kanskje kan bli til utfordringer... Via tilfeldigheter oppdaget jeg her om dagen at hun også er aktiv igjen på sukker.no... Føler meg nesten litt som en stalker, men har nå merket de siste 2-3 dagene at hun er nesten konstant pålogget på sukker, men ikke på facebook/msn der vi pleier å snakke.... Så da er spørsmålet; burde jeg legge mer tid i dette forholdet, konfrontere med endringene i kommunikasjon, eller rett og slett bare gå videre...??
Eiil Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Du burde snakke me henne om det og høre hva hun egentlig vil. For det virker som hun er usikker på forholdet deres. 1
Gjest Is_te Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Kanskje hun sjekker Sukker for å se om du er pålogget? Jeg støtter Eiil, snakk med henne - og da face to face, det er lettere å vri seg unna over tasteknapper og mobil.
Gjest anonym Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Kanskje hun sjekker Sukker for å se om du er pålogget? Jeg støtter Eiil, snakk med henne - og da face to face, det er lettere å vri seg unna over tasteknapper og mobil. "Sjekker sukker for å se om du er pålogget"...den synes jeg var tynn...De har vel tlf nr til hverandre. Tenkte med en gang at hun søker andre, men det og være at hun er usikker på hva du vil? Har dere sagt at dere er kjærester?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Hvis kontakten stadig dabber av, skyldes det sannsynligvis manglende interesse. Men jeg begriper meg ikke på disse menneskene som ikke er i stand til å kommunisere hva de vil. Feigt bare å trappe ned kontakten for så å bli borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå