Gå til innhold

vanskeligheter med telenor. hjelp meg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan sende mail til telenor uten å bruke nettsiden dems? jeg har ikke brukernavn eller e-mail adresse eller noe slikt å da går det ikke å sende mail fra nettsiden dems. noen som har en adresse man kan bruke så jeg får sendt normal mail?

Anonym poster: 8f4a97436adb49b47c23dac44d33c627

Videoannonse
Annonse
Gjest suphadupha
Skrevet

Fant ingen e-post adresse, kun telefonnummer:

• Ringe Kundeservice mobil: 09000
  • Ringe Kundeservice telefoni og Internett: 05000

Hvis du har facebook, så kan du helt sikkert ta kontakt med dem skriftlig der, via privat melding :)

Skrevet

takk men jeg har helst lyst å unngå å ringe de. da jeg har hatt en del problemer med de da jeg måtte ringe om og om igjen. vil helst ha alt skriftig så jeg har noe å vise til.og vil ikke ha kontakt med de via facebook siden jeg anser jeg som helt privat . og jeg vil ikke de skal ha navnet mitt der eller noe.

Gjest suphadupha
Skrevet

takk men jeg har helst lyst å unngå å ringe de. da jeg har hatt en del problemer med de da jeg måtte ringe om og om igjen. vil helst ha alt skriftig så jeg har noe å vise til.og vil ikke ha kontakt med de via facebook siden jeg anser jeg som helt privat . og jeg vil ikke de skal ha navnet mitt der eller noe.

Skjønner. Eneste forslaget mitt da, er nesten å sende et brev i posten.

Kontaktinformasjon for Telenor Mobil

Besøksadresse Snarøyveien 30 C, 1360 Fornebu

(Søkeresultat 1881.no)

Skrevet

Syntes du tenker unødvendig tungvindt. Det fulle navnet ditt må de ha uansett for å kunne gi deg nytt brukernavn/passord, så ser ikke at Facebook er så farlig hvis du må ha det skriftlig.

Eller så bruker du en av de andre gratis e-post tilbyderne der, f. eks gmail.

Anonym poster: 3d0227faf5a9736a754dc49e01f72c65

Skrevet

Er jo ærlig talt ikke verre enn å lage deg en epost adresse?

Skrevet

hvordan sende mail til telenor uten å bruke nettsiden dems? jeg har ikke brukernavn eller e-mail adresse eller noe slikt å da går det ikke å sende mail fra nettsiden dems. noen som har en adresse man kan bruke så jeg får sendt normal mail?

Som andre er inne på, skaff deg en mail annetstedsfra, for eksempel Gmail.

Tviler på du kan finne en vanlig epostadresse til telenor, eller noen av de store firmaene. Men du finner "epostskjema" her. Klikk på det emnet det gjelder, og velg "Vil du heller sende e-post?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...