fitness_ Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har vurdert restylane en god stund nå, underleppen min er fyldig og fin men jeg ønsker en litt større overleppe, ikke mye men slik at den "matcher" underleppen. Tenker en halv sprøyte, ikke mer. Hvilke erfaringer har dere som har tatt restylane? Er det helt forjævlig (unnskyld språket) vondt? Og hvor er det beste stedet i Oslo med tanke på pris og resultat? Trenger ingen belæringer om at man ikke burde tukle med Guds skapeverk osv, dette er noe jeg har komplekser for og ønsker å gjøre noe med. Men del gjerne skrekkhistorier, greit å høre om konsekvensene også før jeg tar en endelig avgjørelse Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Kan si dette med en gang, du kommer antakeligvis ikke til å få noe særlig svar her... Har startet lignende tråd, og det virker ikke om om det er så mange her inne som har prøvd det. Jeg kan hvert fall bidra med hva jeg har lest, hørt og fått med meg! Jeg har hørt at det skal være ganske vondt, men du kan velge om du vil ha bedøvelsessprøyte eller bedøvelseskrem i forkant, mange anbefaler krem da bedøvelsessprøyten skal være like ille som selve Restylane-stikkene selv! Når det kommer til steder er jeg ikke helt sikker, men tror de skal være bra på Ellipseklinikken og Face it(lest en del positivt om en Petra her) i Oslo. Nobel Clinic virker også veldig seriøse, har vært der i forbindelse med et annet inngrep. Prisen er stort sett den samme overalt. 0,5 ml(det er vel det du mener når du skriver halv sprøyte) koster vel rundt 2500 kr, 1 ml 3500. Noen tar ikke 0,5 ml i leppene på noen, da forskjellen vil være veldig liten, men om du kun skal ha i overleppen blir det kanskje litt annerledes. Anonym poster: ea635450b0a7eeaa73bec68c83eadedf
fitness_ Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2012 Kan si dette med en gang, du kommer antakeligvis ikke til å få noe særlig svar her... Har startet lignende tråd, og det virker ikke om om det er så mange her inne som har prøvd det. Jeg kan hvert fall bidra med hva jeg har lest, hørt og fått med meg! Jeg har hørt at det skal være ganske vondt, men du kan velge om du vil ha bedøvelsessprøyte eller bedøvelseskrem i forkant, mange anbefaler krem da bedøvelsessprøyten skal være like ille som selve Restylane-stikkene selv! Når det kommer til steder er jeg ikke helt sikker, men tror de skal være bra på Ellipseklinikken og Face it(lest en del positivt om en Petra her) i Oslo. Nobel Clinic virker også veldig seriøse, har vært der i forbindelse med et annet inngrep. Prisen er stort sett den samme overalt. 0,5 ml(det er vel det du mener når du skriver halv sprøyte) koster vel rundt 2500 kr, 1 ml 3500. Noen tar ikke 0,5 ml i leppene på noen, da forskjellen vil være veldig liten, men om du kun skal ha i overleppen blir det kanskje litt annerledes. Anonym poster: ea635450b0a7eeaa73bec68c83eadedf Tusen takk for svar
Lilje:) Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Tror heller ikke det er så mye svar å få her, som AB over sier. Har også lyst til å prøve restylane. Har ikke komplekser for leppene mine, men vil rett og slett prøve det for å se hvordan det blir. Synes det er sexy. Om det blir et bra resultat såklart. Tenker 1ml, er redd for at 0,5 ikke blir særlig merkbar forskjell og når det koster så mye, så vil jeg jo at det skal synes. Lurer på hvor lenge det varer?
NullHull Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jeg har tatt Restylane flere ganger. Første gangen, for flere år siden, tok jeg både oppe og nede i hele leppen, DET ble i meste laget for min del. Så hadde jeg oppehold et par år, deretter har jeg fortsatt med å ta kun i overleppen (har også ganske fyldig underleppe fra før), pluss kun "restene" av sprøyten i spissen i nederleppen for å få et jevnt resultat. Og dette gir et veldig naturlig resultat. Ettersom jeg ikke fyller i så mye pr gang, så går jeg ca 2 ganger i året (hver 6.mnd). Synes det er bedre å gjøre det sånn, enn å bli helt "Donald". Ingen i min omgangskrets vet at jeg gjør det, SÅ naturlig blir det, og jeg er kjempefornøyd. Blir selvfølgelig ganske hoven de første to dagene, men har klart å skjule det ganske bra, eller tatt behandlingen rett før helgen Om det gjør vondt? Den første gangen, da jeg gikk for "full pupp" , det var ikke akkurat en fornøyelse. Men ikke noe jeg akkurat besvimte av heller. Finnes nok ting som er mye mer smertefullt. Nå skal det sies at jeg egentlig ikke er så veldig pysete hva gjelder smerte, så lenge jeg vet at jeg ikke dør av det, er det greit, liksom. Men slik jeg gjør det nå, med bare 0,5 i overleppen og litt nede, så er det kun litt pressende svie på et vis. Og ja, du kan jo få bedøvende krem på først også, som demper mye. Jeg går på Hudklinikken på Youngstorget, de er veldig profesjonelle, voksne mennesker, som gir flott veiledning og råd om hva som passer akkurat deg og ditt ansikt. Jeg vil understreke at jeg er en voksen dame på 39, med et helt almindelig utseende, så altså ikke noen "barbie"-babe med mengder av kunstig fyll både her og der. Jeg tar også en liten injekson botox i "sinnarynken" 2-3 ganger i året, da jeg er arvelig belastet med en MEGET streng rynke mellom øynene som kommer til syne når huden i ansktet etterhvert blir noe slappere. Men helt uten å miste mimikk eller få "plastikk-ansikt" så har de også hjulpet meg å unngå å få denne "valken" midt mellom øynene, dessuten hjelper det meg å slappe av og ikke "knyte" pannen så hardt når jeg konsentrerer meg, noe som jo også ofte gjør en bare enda mer sliten i hodet. Så altså, føler du at du har råd og at dette er noe du vil gjøre for ditt eget velvære, så hvorfor ikke? Blir du misfornøyd, så forsvinner jo virkningen etterhvert allikevel, det er jo ingen permanent forandring liksom. Håper dette kanskje var til litt hjelp, og lykke til Endret 20. desember 2012 av NullHull
fitness_ Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2012 Tror heller ikke det er så mye svar å få her, som AB over sier. Har også lyst til å prøve restylane. Har ikke komplekser for leppene mine, men vil rett og slett prøve det for å se hvordan det blir. Synes det er sexy. Om det blir et bra resultat såklart. Tenker 1ml, er redd for at 0,5 ikke blir særlig merkbar forskjell og når det koster så mye, så vil jeg jo at det skal synes. Lurer på hvor lenge det varer? Du har et poeng der, er bare redd for å se ut som en gakk-gakk Tror det varer i ca 6mnd
fitness_ Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har tatt Restylane flere ganger. Første gangen, for flere år siden, tok jeg både oppe og nede i hele leppen, DET ble i meste laget for min del. Så hadde jeg oppehold et par år, deretter har jeg fortsatt med å ta kun i overleppen (har også ganske fyldig underleppe fra før), pluss kun "restene" av sprøyten i spissen i nederleppen for å få et jevnt resultat. Og dette gir et veldig naturlig resultat. Ettersom jeg ikke fyller i så mye pr gang, så går jeg ca 2 ganger i året (hver 6.mnd). Synes det er bedre å gjøre det sånn, enn å bli helt "Donald". Ingen i min omgangskrets vet at jeg gjør det, SÅ naturlig blir det, og jeg er kjempefornøyd. Blir selvfølgelig ganske hoven de første to dagene, men har klart å skjule det ganske bra, eller tatt behandlingen rett før helgen Om det gjør vondt? Den første gangen, da jeg gikk for "full pupp" , det var ikke akkurat en fornøyelse. Men ikke noe jeg akkurat besvimte av heller. Finnes nok ting som er mye mer smertefullt. Nå skal det sies at jeg egentlig ikke er så veldig pysete hva gjelder smerte, så lenge jeg vet at jeg ikke dør av det, er det greit, liksom. Men slik jeg gjør det nå, med bare 0,5 i overleppen og litt nede, så er det kun litt pressende svie på et vis. Og ja, du kan jo få bedøvende krem på først også, som demper mye. Jeg går på Hudklinikken på Youngstorget, de er veldig profesjonelle, voksne mennesker, som gir flott veiledning og råd om hva som passer akkurat deg og ditt ansikt. Jeg vil understreke at jeg er en voksen dame på 39, med et helt almindelig utseende, så altså ikke noen "barbie"-babe med mengder av kunstig fyll både her og der. Jeg tar også en liten injekson botox i "sinnarynken" 2-3 ganger i året, da jeg er arvelig belastet med en MEGET streng rynke mellom øynene som kommer til syne når huden i ansktet etterhvert blir noe slappere. Men helt uten å miste mimikk eller få "plastikk-ansikt" så har de også hjulpet meg å unngå å få denne "valken" midt mellom øynene, dessuten hjelper det meg å slappe av og ikke "knyte" pannen så hardt når jeg konsentrerer meg, noe som jo også ofte gjør en bare enda mer sliten i hodet. Så altså, føler du at du har råd og at dette er noe du vil gjøre for ditt eget velvære, så hvorfor ikke? Blir du misfornøyd, så forsvinner jo virkningen etterhvert allikevel, det er jo ingen permanent forandring liksom. Håper dette kanskje var til litt hjelp, og lykke til Tusen takk for kjempenyttig svar!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #8 Skrevet 20. desember 2012 Det varer ikke i 6 mnd, de fleste klager over at Restylanen er borte innen 1 mnd. Hvert fall de første gangene. Anonym poster: ea635450b0a7eeaa73bec68c83eadedf
Lilje:) Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 Hvis den er ute etter kun 1 mnd, burde man ikke få refundert noe av pengene da....? Eller i hvert fall få rimelig påfyll? Blir vel kanskje bare ord mot ord også.. I så fall er 2500-3500 MYE penger på noe som kanskje forsvinner etter 1 måned!
Roxxy Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Tror heller ikke det er så mye svar å få her, som AB over sier. Har også lyst til å prøve restylane. Har ikke komplekser for leppene mine, men vil rett og slett prøve det for å se hvordan det blir. Synes det er sexy. Om det blir et bra resultat såklart. Tenker 1ml, er redd for at 0,5 ikke blir særlig merkbar forskjell og når det koster så mye, så vil jeg jo at det skal synes. Lurer på hvor lenge det varer? Restylane i leppene varer i ca. 6måneder :-)
Bella21 Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 Jeg vil ogsååå! Tror jeg skal klare å få det til før sommeren
Roxxy Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har vurdert restylane en god stund nå, underleppen min er fyldig og fin men jeg ønsker en litt større overleppe, ikke mye men slik at den "matcher" underleppen. Tenker en halv sprøyte, ikke mer. Hvilke erfaringer har dere som har tatt restylane? Er det helt forjævlig (unnskyld språket) vondt? Og hvor er det beste stedet i Oslo med tanke på pris og resultat? Trenger ingen belæringer om at man ikke burde tukle med Guds skapeverk osv, dette er noe jeg har komplekser for og ønsker å gjøre noe med. Men del gjerne skrekkhistorier, greit å høre om konsekvensene også før jeg tar en endelig avgjørelse Takk på forhånd! Hvis ikke du får så mye svar her inne bør du google f.eks. restylane TCMN. Det er en blogger som har skrevet et veldig utfyllende og bra innlegg med masse bra bilder om sine restylane erfaringer.
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2013 #13 Skrevet 12. februar 2013 Skjønner dere ikke hvor dumme dere ser ut? Hvorfor betaler noen frivillig 3000 kroner for å ligne en Andebyfigur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå