Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke info noen steder.

Det jeg lurer på er om at man må vente til høsten med å ta opp en eksamen man ønsker å ta opp igjen? Fikk en dårligere karakter enn hva jeg vet jeg er i stand til å få. Kan bedre, ønsker å ta opp eksamen. Hadde eksamen i starten av denne måneden ved UiT.

Ser på nettsidene at det står noe om at de som har strøket får ta en ekstra eksamen nå i løpet av vårhalvåret - men hva med oss som ikke har strøket, men vil ta den opp igjen? Jeg vil jo helst ta den så kjapt som mulig, ikke vente til høsten igjen.

Dette er info jeg trenger. Dessverre er det ikke åpent på universitetet slik at jeg kan spørre nå.

På forhånd takk for svar!

Anonym poster: 663a0724cca1a188ac4bdf92740ec071

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke særlig hjelpsomt, dessverre. Hva mener du med å linke til Studentweb?

Skrevet

Dette var ikke særlig hjelpsomt, dessverre. Hva mener du med å linke til Studentweb?

For å kunne ta opp igjen eksamen, må du melde deg opp som privatist.

Jeg vet ikke i hvor du ønsker å ta opp igjen eksamen, så dette må du velge i menyen som er midt på siden.

Skrevet

Send en mail til skolen og forklar at du ønsker å forbedre karakteren din, evt om du kan få ta eksamen på nytt sammen med de som konter. Du får kanskje ikke noe svar før jul, men da ser de den i hvertfall etter jul :) Lykke til!

Skrevet

Det varierer sikkert fra sted til sted, men her kan man bare ta den når den settes opp på nytt ordinært, eller om noen stryker så det blir satt opp konte.

Anonym poster: 568f6d45c40156a129bef4ae3fd71c17

Skrevet

Folkens, dette er ikke snakk om "skolen", det er Universitetet i Tromsø.

1. Logg deg inn på studentweb.

2. Dersom det gis eksamen våren 2013 i faget du sikter til, meld deg opp til eksamen.

3. Ev. rett spørsmål til fakultetet eller direkte til siste foreleser om når neste eksamen i faget blir gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...