AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Jeg er egentlig ingen typisk brud, er (som regel) veldig avslappet, og orker liksom ikke så mye styr. Problemet er bare den helsikes kjolen... Jeg HATER å prøve brudekjoler, men har likevel på magisk vis funnet to det står mellom. Den ene er veldig typisk brudete, veldig fin. Den andre er derimot veldig avslappet, og ingen tradisjonell kjole. Tingen er at jeg føler meg mest vel i den andre kjolen, men er så redd for at jeg kommer til å angre! Angre på at jeg ikke så ut som en ordentlig brud i etterkant, at jeg ikke hadde nok selvtillit for en kjole som får folk til å tenke "wow"... Plager meg helt utrolig mye! Noen som har noen tips? Anonym poster: 9f289ebe64db4d8b161cb8725bea7f5c
Amens Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Jeg ville absolutt gått for den kjolen jeg følte meg mest vel i. Du kan jo og "style-opp" antrekket mer brudete med slør og en fin brudebukett. Jeg tror du vil kunne se tilbake på bildene i den utradisjonelle kjolen og tenke at du er glad du valgte den^_^ 1
pusla Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Du kommer til å føle deg og se ut som en brud uansett, tenker jeg. Så jeg ville garantert tatt den som du føler deg mest vel i
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Tusen takk :-) Da skal jeg kjenne litt til på mage følelsen, men går nok for den jeg følte meg vel i. Så må man vel bare slutte å tenke på det når man har bestemt seg Anonym poster: b7e064fee93ffff3945b9b262cb1971c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Huff, dumme meg går inn på bryllups blogger og leser om alle som elsker kjolen sin, føler de har funnet den perfekte. Skulle ønske jeg også kunne like dette her, men hver gang jeg prøver kjoler bekrefter det bare at jeg er større enn det som er akseptert i brude verden. J ... Anonym poster: b7e064fee93ffff3945b9b262cb1971c
Petalouda Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 ta med deg en venninne du stoler hundre prosent på, og dra og prøv i en skikkelig salong, få den hjelpen du fortjener til å føle deg som den prinsessen du er jeg sier ikke at du må ha diger prinsessebrudekjole bare fordi du mååå ha det lissom, jeg sier bare at jeg får inntrykk av at du ikke er helt komfortabel hverken i situasjonen eller med valgene dine, og da syns jeg du skal hente inn hjelp - ikke til avgjørelsen men til prosessen lykke til - jeg valgte feil kjole første gang jeg giftet meg og ser fortsatt med gru på bildene fra den gangen. feil kjolevalg koster mer enn man skulle tro. denne gangen er jeg hodestups forelsket i kjolen - og gleder meg vilt til å bruke den - og jeg unner alle bruder den samme opplevelsen
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg har selv kjøpt en kjole jeg var veldig usikker på om var riktig for meg (og laget en tråd om det her inne ) Jeg var usikker helt fra jeg 'dro kortet' og angret vel straks jeg kom ut av butikken. Kjolen var/er råflott, men den er ikke 'meg'. Så kjolen skal selges og jeg er nå rundt på ny kjolejakt. Mitt råd er derfor å velge den som er mest deg, den du føler deg mest vel i. Anonym poster: 3556d06abb50a3069da1074ee7b069ac
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Takk for fine svar! Er så redd for at frykten for å ikke føle meg fin kommer til å overskygge det faktum at jeg skal gifte meg. Anonym poster: b7e064fee93ffff3945b9b262cb1971c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå