AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Har noen kompiser som man stadig er med. men jeg merker jeg takler ikke å være med de lenger.må bare lufte tanker her... den ene da... kan ikke noe med mat og gjøre. vi snakker karer over 30 her.... de gangene jeg lager mat så får jeg så sykt dumme spørsmål, sist så rant det over så jeg måtte bare hjem.... hadde vært og kjøpt indrefielt . på pakka så står det brunes i panne med godt smør. settes i ovn. på 125 grader, ferdig ved 70 grader kjerne. eller noe sånt sto det. etter vi har spist så prestere han igjen og spørre meg hvordan gjør man dette da? dette skjer ca 50 ganger hvert år. blir så forbanna. følg med ta lærdom eller gi faen i å spørr da... samme som at han liksom er frekk i tillegg ellers også. sånn når det kommer til damer så klarer han aldri holde kjeft om sine egne meninger. har man møtt noen så får man alltid til svar. hu er ikke noe pen. mens andre synes hun er det. men når han finner seg damer som faktisk er ja du legger ikke merke til de pga skjønnheten mangler. da er han så stolt og sier hele tiden at hu er så deilig å vakker osv. ingen av gutta er enige,men vi holder sånt for oss selv. nikker og er enige med han, pga er han lykkelig så er vi lykkelig. er det ikke sånn vennskap skal være ? en annen da... julegaveshopping. ringer meg å må bli med han på det. han sier han vet hva han skal ha og kommer på senteret så vet han ingen ting. så finner han noe så skal han evaluere dette i 15 min for så å ta noe helt annet. og sånn baller det seg på i 3 timer med shopping... blir gal av ubestemmsomme mennesker. ikke vasker han seg på henda etter på dass heller. en annen som er ikke kompis som man må liksom ta seg av da.. ikke spør. han ser på meg som en trussel og har ikke helt skjønt at gutta kommer foran damer. sist vi var ute så møtte vi ett par sstk damer, hu ene jobba han med og hun likte meg. neste gang jeg møter henne så ser a stygt på meg og bare går.får vite han har snakka stygt om meg til henne pga han liker henne selv. Føler bare det er så mange mennesker i livet mitt som er stokk dumme. Anonym poster: 2ed4df868223cab68ec22c17f76686d4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Så bra for deg at så mange mennesker i livet ditt er stokk dumme. Da kan du jo relativt sett føle deg smart. Det ville du neppe gjort med en mer "normal" omgangskrets. Anonym poster: cf151606ca60751641af8d9d7840f9c9 1
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har droppa de "vennene" som ble for negative for meg og mitt liv. Må fokusere på det positive, og det klarer man ikke med enkelte mennesker.
up! Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 ikke vasker han seg på henda etter på dass heller. Anonym poster: 2ed4df868223cab68ec22c17f76686d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå