Gå til innhold

Synd i meg! Kanskje deg også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått denne j.... influensan som florer over landet. Ligget i sengen siden Lørdag foruten en tur opp idag hvor jeg endelig klarte å dusje uten å svime av.. Bihulebetennelse,feber,dårlig mage og mere..

Herlig førjulstid må jeg si,men har en følelse av at jeg ikke er alene? :S :)

Og om det er ikke nok er jeg hjemme alene,og 40 mil unna familie og venner,flott! Så idag er det faktisk synd i meg! :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe aldri noe kjekt det de;) låg med det samme siste uka i desember... Har enda ikke kommet meg helt..

Gjest Moffeliten
Skrevet

Har ikke hatt influensa siden jeg begynte å vaksinere meg. Har gjort dette hvert eneste år siden vaksineprogrammet startet opp og den funker som en kule. Har aldri hatt bivirkninger. Anbefales

Skrevet

Hver gang noen er syke på jobb, pleier jeg å sende dem dette kortet!

sorry-feeling-such-pussy-get-well-ecard-someecards.jpg

Neida, haha, fysj.

Men jeg håper du blir frisk snart. God bedring! Og at du deretter har en fin juletid.

Et hot tips, om du orker å stå oppi, er å koke vann på ingefær og sitron (eller lime). Så ha litt honning oppi. Det kurerte meg for få uker siden, da jeg lå (selvsagt i frihelgen min) med en heftig influensa (feber og hele greia).

Skrevet

Hver gang noen er syke på jobb, pleier jeg å sende dem dette kortet!

sorry-feeling-such-pussy-get-well-ecard-someecards.jpg

Neida, haha, fysj.

Men jeg håper du blir frisk snart. God bedring! Og at du deretter har en fin juletid.

Et hot tips, om du orker å stå oppi, er å koke vann på ingefær og sitron (eller lime). Så ha litt honning oppi. Det kurerte meg for få uker siden, da jeg lå (selvsagt i frihelgen min) med en heftig influensa (feber og hele greia).

Haha,takk for den :P

Men joda,man blir nok litt "pussy"..Føler seg slik i alle fall :P

Takk for tipset,har alt det i hus så da skal jeg prøve det! :)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt influensa siden jeg begynte å vaksinere meg. Har gjort dette hvert eneste år siden vaksineprogrammet startet opp og den funker som en kule. Har aldri hatt bivirkninger. Anbefales

Har aldri vært innom tanken på vaksine faktisk,trodde det liksom var litt forbeholdt eldre og barn,eller tar jeg feil der? Kunne kanskje vært noe for meg,for får bestandig kraftig forkjølelse/influensa som ender opp i bihulebetennelse eller halsbetennelse :S

Gjest Moffeliten
Skrevet

Har aldri vært innom tanken på vaksine faktisk,trodde det liksom var litt forbeholdt eldre og barn,eller tar jeg feil der? Kunne kanskje vært noe for meg,for får bestandig kraftig forkjølelse/influensa som ender opp i bihulebetennelse eller halsbetennelse :S

Jeg er selv i risikosonen siden jeg har diabetes, derfor får jeg tilbud om denne vaksinen. Min man tar også denne siden jeg er i førstnevnte situasjon. Jeg tror alle kan ta den, men ta en prat med fastlegen din for informasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...