Gjest gjest i dag Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Hei! Jeg har i det siste trappet veldig ned på røykingen min, det er jo bra Har begynt å snuse litt når jeg er hjemme som erstatning for røyk, men er litt usikker på hvor farlig det egentlig er. Noen som har erfaringer? Langtidseffekt osv? Jente28.
~umulia~ Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 :o En ting som i hvertfall er sikkert er at snus er ekkelt og ser ille ut. Men jeg tror nok det er bedre enn å røyke, mener å ha lest at man øker sjangsene for munnhulekreft noe. Vil heller anbefale deg nicorett sugetabletter, etter og ha tatt dem i to uker klarte jeg å slutte å røyke etter 10 år som skorstein
Gjest 1111 Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Huff. vær så snill og ikke begynn å snuse selv om du skal slutte å røyke!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 snuser litt innimellom jeg også, men har aldri røyka da.. Syns det er litt deilig:) Men en porsjon med snus inneholder mye mere nikotin enn en sigarett, så avhengig blir du ihvertfall! Og virkningene av nikotin er jo ikke akkurat positive heler da..
Bentebent Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 En svensk undersøkelse viste at snus IKKE økte faren for kreft i munnhulen(må vel tro på det til det motsatte er bevist). MEN...Bra er det ikke for kroppen uansett!!! Slutt med svineriet!!!!!
Tusseline Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Snus er noe av det mest usexy som finnes :-? Jepp, der er jeg enig. Det samme gjelder røyking.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå