AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Jeg skal bytte ut min Mulberry Bayswater. Har vært kjempefornøyd med vesken, og vurderte derfor å kjøpe en ny. Synes det er litt kjedelig, så vil gjerne ha tips til andre klassiske vesker jeg bør sjekke. Har også lurt på Mulberry Del Ray, den synes jeg er fin. Jeg ønsker en hverdagsveske som er stor nok til en bok eller to, solbriller, sminkepung, lommebok og litt annet. Stilen min er klassisk/sporty. Vesken bør derfor kunne brukes til både støvletter og converse. Noen som har tips? Anonym poster: d87c25bfc9e0f53ba5fa2c664c8976d0
Junine Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Liker du ikke Louis Vuitton? Synes Speedy 30 er både sporty & fin, dessuten rommer den mye:)
Junine Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Ellers så synes jeg egentlig Del Rey er finest av dem du nevnte:)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Jeg har aldri betalt mer enn ca 1000kr for ei veske, og kan ikke navnet på noen av mine, så trur ikke at jeg kan hjelpe deg Men jeg syns at begge du nevner er fine. Anonym poster: 99a2ec7ccbdb45e150cc1afec7f3146e
Gjest Glorificus Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 Del Rey er nydelig. Jeg har falt litt for Pippa-vesken til Modalu, jeg, og de er jo veldig rimelige også. Men ellers er det jo alltid stilig med en Bayswater!
*Vilje* Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 "Alle" har jo en Mulberry veske. Hvorfor ikke gå for noe litt annet, som for eksempel en Balenciaga City eller Velo? Disse er både litt rocka og klassiske.
She_Leiva Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Vet at dette sikkert hadde vert vurdert om det hadde vert aktuelt, men "Marc Jacobs classic Q, Hillier Hobo." Veska ser ikke veldig stor ut, men den rommer det aller,aller meste! Dessuten er den fin både til fest og hverdag. 1
Kirby Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Enig i Hillier Hobo, denne er så praktisk og pen! 1
Gjest BabyBlue Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Lil Ukita fra Marc By Marc Jacobs og Natasha fra samme merke har fanget min oppmerksomhet i hvert fall. Har aldri falt noe særlig for Marc Jacobs sine vesker før, men var innom en butikk her om dagen og så at de hadde kommet i en nydelig gråtone som falt helt i smak hos meg (ble utsolgt på shopbop på et blunk...) At det omtrent er mer enn dobbelt så billig som en mulberry skader ikke akkurat det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå