Floranda Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Har en niese jeg kjøper litt luregaver til. Et år ønsket hun seg kun fred på jorden, og ingen ting annet. Så da pakket jeg inn en stor eske, der det til slutt lå et fint kort om et ønske om fred på jorden og en fredelig jul. (fikk også en ordentlig gave) I år får hun kjøkkenutstyr, og alt er i fargen rosa! Håper det blir en god latter rundt juletreet. Andre som har gode ideer til gode julegavespøker?
Gjest Solsmil Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Jeg synes ikke noe om sånt, så det blir ingen slike gaver her. Har god humor, og tullet gjerne med gaver ellers, men ikke på julaften.
Floranda Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2012 Vi i vår familie tar ikke julegavene noe mer høytidelig enn andre gaver, noe kanskje dere gjør? Jeg ser hvertfall ikke forskjellen på julegaver og bursdagsgaver, for eksempel. Min niese på 19 år syns hvertfall det er stas at vi gjør hennes gaver til noe litt ekstra eller annerledes. Og er alltid like spent på hva vi kan ha funnet på i år. Så håper noen kommer med gode tips som vi kan bruke seinere år. =) 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Alt vi fikk ut av broren min når vi spurte hva han ønsket seg for noen år siden var rosa tanga... Endte opp med at andre broren min fant noe gammelt rosa stoff som han sydde noe som lignet en tanga truse som han fikk.. (greit med mamma som har stoff og symaskin tilgjengelig) Ganske overrasket når han åpnet den presangen (Han fikk en skikkelig gave også) Vi har også gjerne pakker som det står Til den som har fått minst pakker (gjerne konfekt eller lignende, eller noe vi alle kan dele senere på kvelden), eller Til den som trenger innholdet (gjerne en liten ekstra gave til en gave som allerede har blitt pakket opp, feks kaffebønner - var en som fikk kaffekvern) Skaper litt ekstra atmosfære med de siste pakkene ved å ha det slik Anonym poster: 5bd7443429a690a7ba34f1c9823c7987 5
Boudicca Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Kusina mi fikk "Min første kokebok" og brannteppe i fjor. Nei, hun er ingen kløpper på kjøkkenet.. 7
skruf Skrevet 23. desember 2012 #6 Skrevet 23. desember 2012 Da jeg fortsatt bodde hjemme så knabbet jeg mange småtinger av lillebroren min, over tid. F.eks en kassett, deo, byggesettbil osv...... han trodde han hadde tullet det bort:) Julaften pakket jeg inn tingene og la under treet..........han ble litt muggen for han trodde det liksom var gaven;) Men ble blid igjen da han fikk den ordentlige gaven:D
Thomasine Skrevet 23. desember 2012 #7 Skrevet 23. desember 2012 I år får lillebror gavekort så de kan kjøpe seg det de vil. For at ikke gavekortet skal bli borte i gavehaugen (det har nemlig skjedd et år!!!), har jeg i år rammet inn et portrettbilde av MEG SELV i str halvparten av A4 som gavekortet er festet til...hahaha...tenker han blir fornøyd... Og sikkert svigerinne også...fin svart ramme da... 2
Purple Basil Skrevet 23. desember 2012 #8 Skrevet 23. desember 2012 Søsteren min får en julestrømpe med en kullbit i;)
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2012 #9 Skrevet 23. desember 2012 Min søster og venninnen lånte en stund mye klær fra hverandre. Et år pakket hun inn alle klærne hun hadde lånt i en stor pappeske Hun fikk en skikkelig pakke i tillegg
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #10 Skrevet 24. desember 2012 Broren min sa at han ikke ønsket seg noe. Jeg pakket inn en stor, halv meter høy og bred eske med en lite n lapp: Du ønsket deg ingenting, da får du ingenting:) (han får en gave senere på kvelden med noe annet som jeg vet han kan bruke) Anonym poster: 157c9cd7d948e5470be92c669c7d0d4d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå