Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg ser så mange fine rødfarger for tiden. Jeg kunne aldri hatt helt rødt hår, men mer brun-rødt.

Men ser også en del som kanskje ikke kler det så godt, det kommer så ann på hudtypen.

Noen tips til hvordan man kan sjekke om man kler det før man farger håret?

Hva syntes dere om rød-brunt hår? Litt sånn Lana Del Rey -aktig. Jeg er så lei av bare lysebrunt, føler at det blir så kjedelig på mange.

Har lagt ved et bilde av den fargen jeg kunne tenke meg. Hva syntes dere om denne?

Anonym poster: f442f54bf68beea43300f4a7a5466ac9

post-38493-0-63790400-1355956351_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med frisøren din :)

De er utdannet i dette.

Varme farger til varme hudtoner :) og kalde til kalde :)

Enkelt og greit :)

Skrevet

Farg det! Hvis det ikke blir bra, farger du det brunt :) Gjorde det da jeg skulle bli brunette. Ville ha rødt, men så forferdelig ut på meg.

Skrevet

Joda, har snakket med mange frisører om det før. Men de sier ofte forskjellige ting :/ Mange kommer med gode råd og tips, men blir forvirret når de sier forskjellige ting. Også er det ikke alltid jeg blir så fornøyd hvis jeg hører på de, noen ganger blir det bra, andre ganger .. not so much.

Tenkte høre hva dere syntes :)

Skrevet

Det der er jo bare brunt.

Anonym poster: 9cc754927361b3da36f68f55e49d47ed

Skrevet

Joda, har snakket med mange frisører om det før. Men de sier ofte forskjellige ting :/ Mange kommer med gode råd og tips, men blir forvirret når de sier forskjellige ting. Også er det ikke alltid jeg blir så fornøyd hvis jeg hører på de, noen ganger blir det bra, andre ganger .. not so much.

Tenkte høre hva dere syntes :)

Hvordan hudtone har du da?

Skrevet

Hvordan hudtone har du da?

Ganske lys. Men føler at jeg kler forskjellige ting på vinteren og sommeren. Men ja, egentlig ganske lys ja.

Skrevet

Ganske lys. Men føler at jeg kler forskjellige ting på vinteren og sommeren. Men ja, egentlig ganske lys ja.

Men vet du om den er gylden eller kald?

Kler du sølv eller gull best?

Skrevet

Men vet du om den er gylden eller kald?

Kler du sølv eller gull best?

Sølv! Helt klart sølv.

Skrevet

Sølv! Helt klart sølv.

Igjen, jeg ville hørt med en frisør om dette, fordi de er utdannet i det. Og de kan også fortelle deg om hudtonen din.

Men da ville jeg gått for en kald farge :)

Skrevet
Denne synes jeg er fin til å teste ut hva man passer til av hår og sminke! :)
Skrevet

Igjen, jeg ville hørt med en frisør om dette, fordi de er utdannet i det. Og de kan også fortelle deg om hudtonen din.

Men da ville jeg gått for en kald farge :)

Ja, en kald rødfarge :) For man kan vel fortsatt ha rød-ish hår selv om man i utgangspunktet bare kler kalde toner? Skal gå til frisør når jeg farger det.

Skrevet

Det du linka til ser jo ikke rødlig ut i det hele tatt egentlig.. Bare brunt..

Men, jeg har hatt mørkebrunt siden 2008 (er egentlig blondt, men hadde det brunt en periode før dette igjen), nå på sensommeren/høsten var det helt vanlig brunt egentlig.

I begynnelsen av oktober bleika jeg det, eller, jeg ble lysebrun/oransje og meget blond i toppen.. Dagen etter farga jeg det med den du ser bilde av nederst.

Fargen ble superfin!! Litt sånn mørkerød og kjempestilig :)

Har nå senere brukt Syoss sin rød, den er og bra.

Så vel, bare prøv! Kast deg i det, taper da ikke noe på det :)

Og har du brunt hår fra før av blir det ikke nødvendigvis kjemperødt.

Mitt blir ganske rødt øverst, pga ettervekst.

Men ellers er det et rødskjær, og ofte ser det bare ut som om det er brunt, spørs på lys osv.

Men jeg er endelig kjempefornøyd med håret mitt, og synes fargen er nydelig, og det jeg har vel aldri vært kjempefornøyd :ler:

Anonym poster: 4a836150c0a6b9975b9f5e4281b8f0e2

Skrevet

feri017_loreal_feria_37_plum_power_ireland.png

Her er fargen jeg brukte forresten.. :ler:

Anonym poster: 4a836150c0a6b9975b9f5e4281b8f0e2

Skrevet

Ja, en kald rødfarge :) For man kan vel fortsatt ha rød-ish hår selv om man i utgangspunktet bare kler kalde toner? Skal gå til frisør når jeg farger det.

Ja, det kan du :)

Men igjen, forhør deg med frisøren, vanskelig å si når jeg ikke vet helt sikkert hvilken farge som passer deg best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...