Tordensky Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Ser det finnes en digital (http://www.philips.no/c/avent-forberedelse-til-mating/220-240-v-scf260_37/prd/) og en ikke-digital (http://www.philips.no/c/avent-flaske-og-babymatvarmere/15061/cat/) flaskevarmer fra Philips Avent. Den digitale regner 2min på å varme en 1225ml flaske, mens den ikke-digitale sier 4min. Synes ikke 4min er noe lenge heller (hvertfall MYE kortere tid enn å koke opp vann og så måtte passe flasken så den ikke blir for varm). Men den digitale koster 799,- og den andre får man på proshop til 250,-! Er det noen som har erfaring med noen av disse? Man klarer seg vel fint med den billigste, eller? Er så lei av å koke vann og styre..det tar så lang tid for en utålmodig sulten baby =P
SmallTalk Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Koke opp vann for å varme en flaske? Hvorfor ikke bare bruke varmtvann fra springen? Jeg antar at det her er snakk om å varme opp utpumpet morsmelk, og da holder det i massevis å varme den i vann fra springen. Ellers så har vi den ikke-digitale varmeren. Samboeren synes den har vært helt toppers, imens jeg hadde klart meg uten. Ellers så må jeg si at den ikke varmer opp flasken til spisetemperatur på 4 min, men til romtemperatur. Du må beregne noen minutter til før maten når spisetemperatur.
Tordensky Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2012 Ah, ok.. Ja vannet i springen blir kanskje varmt nok til å varme flasken..det har jeg ikke tenkt på en gang :-P *ammetåke* Er snakk om utpumpet morsmelk ja, frosset og tint opp igjen i kjøleskapet, så da blir det gjerne 4min til romtemperatur ja... :-/ Hm..da prøver jeg med vann fra springen og revurderer om vi gidder å kjøpe varmer. Takk for svar!
enogto Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Jeg varmer bare vann i en kopp i mikrobølgeovnen, som jeg så tar ut og setter flasken oppi. Veldig greit når den lille gutten går fra ikke sulten til SULTEN på null komma niks, for det tar ikke lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå