Evie Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Lurte på om det var flere som meg og ville lage en tråd for oss. Jeg gifter meg i juli, er en organisator uten like så er lite igjen å planlegge før det nærmer seg enda mer, men gleder meg så fryktelig mye. Er innom forumet nesten daglig og kikker i tilfelle jeg kan få nye tips eller om det er noe jeg ikke har tenkt på :-) tenker på småting som glass, vaser, antall liter champagne, undertøy, hår, toalettkurver, om jeg kommer til å sove natt til bryllupsdagen, den perfekte morgengave til mannen... ja... burde nok laget en tråd om hvert emne men er det fler som meg eller? Og kan vi kanskje ha en tråd gående med tankene våre, store eller små :-)
Gjest kiara_pusen Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Ja, de finnes, men det er på langt nær så mange som man tror. Jeg representerer i aller høyeste grad den nevrotiske brud. Og jeg har gjort det i et halv år allerede. Slanker meg og styrer verre ved å hamstre både det ene og det andre som kan brukes til bryllupstæsj. Synes det er lite tips og hente her inne, mest diskusjoner om kjole eller bar. Greit nok det også, men jeg trenger (dessverre) å tenke meg gjennom de uendelige løsnningene for både det ene og det andre. Velkommen i klubben, vi gærninger holder til i Bryllupskravling tråden. 1
CathFoto Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Jeg elsker å planlegge generelt, og selv om jeg kan bruke 3 mnd på å planlegge en eksotisk ferie så er det da aldri detaljnivå. Det kan være research på internett om hvilke steder man skal velge osv. Når det gjelder bryllup er det tusen detaljer som skal på plass, noen morsomme og noen kjedelige. Jeg trenger ikke en perfekt dag, da tror jeg det er lett å bli skuffet. Men ønsker at endel ting skal være på plass for å sikre at gjestene koser seg ordentlig,og noen ting av ren egoisme. Innser at gjestene er lite opptatt av dekor og fargen på dukene, men så lenge jeg setter gjestene i første rekke kan jeg kose meg med slike detaljer i ren egoisme uten dårlig samvittighet. Kan sitte timesvis på Etsy o.l. Og Kiara, start gjerne detaljdebatter, jeg er med :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå