aowi Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Har i min fortvilelse skjønt at jeg begynner å bli avhengig :o Bruker sånn gjennomsnittlig 4 -5 timer her inne hver dag!!!!!!! og det er gjennomsnittlig!! ofte blir jeg sittende MYE lenger og det er ikke alltid jeg får lagt meg når jeg er trøtt en gang :o Flere som er sånn?? Hvor lang tid bruker dere? Timer i uka( ev. mnd/år)? Er utrolig bra sider da :blomst_opp:
Gjest 1111 Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Hadde en pause her på et par måneder, men er kommet tilbake nå, og jeg merker at det er lett å bli avhengig av nettsider, spesielt KG! tror jeg bruker omtrent 2 timer her hver dag, noen ganger litt mer, noen ganger litt mindre :-) men det er bare fordi jeg liker KG så godt da
manji Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Dette er ikke uvanlig. Det er på en måte sosialt, og det gir en følelse av at noe skjer. Thirdly, så er det bare gøy å engasjere seg i diskusjoner, samt noe kan også være informativt. Selv brukte jeg mye tid her inne før. Men nå har jeg jobb. :-)
MarianneE Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Jeg bruker vel alt fra 1 til tre timer her inne, avhengig av trafikken. Andre dager er jeg her ikke i det hele tatt...... Slapp av, du er i godt selskap!
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Jeg har hatt perioder hvor jeg er inne stort sett hele dagen, og noen ganger kvelden også - men nå går det ofte dagevis mellom hver gang.
Saeria Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Blir vel noen timer i løpet av en dag. Noen ganger mer. Liker meg på KG, jeg. :D
Gjest MrsL Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 MariannE skrev: Jeg bruker vel alt fra 1 til tre timer her inne, avhengig av trafikken. Andre dager er jeg her ikke i det hele tatt...... Slapp av, du er i godt selskap! :enig_animasjon:
murmeldyret Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 Det varierer igrunn veldig. Av og til flere dager uten. Av og til flere timer pr. dag.
Crispo Skrevet 11. mars 2004 #11 Skrevet 11. mars 2004 Kjenner meg i gjen i dette problemet. Blir ikke til at jeg er her så mye på kveldstid (bare når gubben ikke er hjemme), men er her en del de dagene jeg har kveldsskift på jobben...... Hmmmm.... skulle vel egentlig gjort husarbeid etc da, men..... Er vel kanskje på KG i gjensomsnitt 1-2 timer pr dag.
Gjest joppe Skrevet 11. mars 2004 #12 Skrevet 11. mars 2004 Joppe er her i perioder mange timer per dag, og så kan det gå måneder imellom... har vært sånn i mange år. Helt avhengig av arbeidssituasjonen. Det er veldig okey plass det her, og ja, jeg må "avvennes" innimellom
Nette Skrevet 11. mars 2004 #13 Skrevet 11. mars 2004 Mer og mer.... :oops: Begynte som "kun leser", skreiv noen innlegg som uregistrert og så har det bare økt på.... Begynner nok å bli lettere avhengig jeg også ja!
Birgitte Skrevet 11. mars 2004 #14 Skrevet 11. mars 2004 Jeg er innom hver dag, men blir sittende relativt sjelden noe lenger enn en halvtime. Hvis jeg har skrevet innlegg, er jeg oftere inne for å sjekke svar, men det blir ifull fart. Jeg tipper gjennomsnittlig en halvtime annenhver dag.
*Lene* Skrevet 11. mars 2004 #15 Skrevet 11. mars 2004 Blir vel noen timer i løpet av en dag. Noen ganger mer. Liker meg på KG, jeg. :D Me to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå