Gå til innhold

referansen svarer ikke, hva gjør man da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ha en referanse til i morgen, siden de ba om det, så svarer ikke ene referansen. Hva faen skal jeg si da?

Anonym poster: 4496c55d50d1e3567cb5c0c46ed58f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ha en referanse til i morgen, siden de ba om det, så svarer ikke ene referansen. Hva faen skal jeg si da?

Vel, da lærer man til neste gang å være litt tidlig ute. :) Men uansett, er ikke så mye å gjøre med det nå. Si til dem på intervjuet at du har ikke klart å nådd referansepersonen, og om du kan sende den i morgen. Da har du gjerne ett par timer ekstra i morgen?

Du har vel andre du kan bruke som referanse?

• 2 uker senere...
Skrevet

har du noen atester på at du har jobbet der? kansje det står noe om hvordan du var på jobben og lignede. det fikk jeg sist jeg sluttet i jobben. å jeg leverte den inn. alt de gjorde var å få det bekreftet.

men siden de to arbeidsgiverne nesten delte kontor. så var det lett :) gikk fra servitør til resepsjonist. altså jeg flyttet. men klare ikke å få jobb noen plasser. så hørte jeg rykter om at hotellet søkte etter arbeidere. :)

Skrevet

referansen svarte til slutt da... meeen det var nok ikke min tur likevel, til å få jobb :frown: har snart vm i avslag på jobber jeg har søkt.

Skrevet

referansen svarte til slutt da... meeen det var nok ikke min tur likevel, til å få jobb :frown: har snart vm i avslag på jobber jeg har søkt.

Har du sjekket hva de sier om deg? Det kan være referansene som gjør at du ikke får jobb.

Anonym poster: cd8eaac9f86ed0aaa90b3ed9aebfebcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...