Elineia Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Akkurat nå skriver jeg for min familie - jeg er student og bor ikke hjemme akkurat nå - som har nylig blitt adoptert av en svart nydelig kattepus. Altså det som jeg lurte på var om dette kan ha vært orm. Pus kom inn for kvelden og skulle spise, men først fikk han sin dose av kos ifra matmor og da oppdaget hun noe rart i siden på pus. Det var hvit, noe som var veldig rart. Det virket som en rar slags orm som satt fast ikke bare i pelsen men også i huden på pus. Når mamma prøvde å dra den ut så reagerte pus som viste at det gjorde vondt. Men når de tok saksen og klipte den bort så reagerte ikke pus. Så jeg lurte bare på om det kan ha vært noe som bare satt fast i pelsen på pus? Eller kan det har vært orm? Mamma sier at det var hardt som et slags fiskebein men det satt fast i katten som om det kom ut av siden på ham. Vi er ikke særlig erfarne med katt, mamma er oppvokst med katt og hund, men hun har aldri funnet noe lignende. All hjelp blir satt pris på!
Strixvaria Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Ta katten med til veterinær ASAP. Helst umiddelbart. Det kan være innvollsorm som har gravd seg ut.
Elineia Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2012 Ta katten med til veterinær ASAP. Helst umiddelbart. Det kan være innvollsorm som har gravd seg ut. Joda men det kvite var heilt stivt som et slags fiskebein...
Strixvaria Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Joda men det kvite var heilt stivt som et slags fiskebein... Spiller ingen rolle. Dersom du hadde plukket noe hvitt og stivt som et fiskebein-ish ut av hodebunnen din, ville du bare ristet på hodet og gått videre da? I think not. Better safe than sorry! (: 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Jeg er enig med brukeren over meg, få katten til dyrelegen! Anonym poster: 7bb410fb92c034270f97a88893d6803f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå