honeybee Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Hei. Jeg har datet en mann i fire måneder nå og har fått beskjed om at han er blitt usikker på følelsene sine. Han var veldig "på" i starten og jeg var avventende. Nå som jeg er blitt forelska dabber altså hans følelser av. Vi har en vanskelig situasjon med barn fra tidligere, begge to, avstand og han har en krevende jobb. Dermed har det blitt lite tid til bare oss. Det hadde ikke vært så vondt å få høre at han er usikker om det ikke var for at han også sier at den tiden han har tilbrakt med meg har vært helt fantastisk. Jeg har vekket følelser i han som han ikke ante at han kunne få, han koser seg veldig i mitt selskap og nyter når vi er sammen. Seksuelt er det også helt perfekt. Likevel er det visst noe som mangler. Jeg har fortalt han hva jeg føler for han og han sa han ble varm inni seg av å høre det jeg sa. Han likte å høre hvor godt jeg likte han. Han ønsker å ha et slags vennskap og han ønsker tid for å finne ut av ting. Jeg har sagt at jeg ikke klarer helt å forholde meg til et "slags vennskap" for jeg har for mye følelser for han. Det blir for ubalansert for meg. I det siste har jeg ikke tatt kontakt. Han tok kontakt etter tre dager, og fortalte meg hvor nydelig jeg var, at han tenkte på meg og at han håpet at jeg hadde det bra. Jeg klarte nesten ikke å svare i det hele tatt. Ble bare nøytrale svar fra meg. Så, nå har han meg på pinebenken og jeg klarer ikke helt å avslutte dette. Har selvfølgelig et håp om at han velger meg. Synes det er så forferdelig vanskelig hele situasjonen. Jeg savner han veldig Er det noen som kjenner seg igjen. Hva gjorde dere og hva ble utfallet? Endret 19. desember 2012 av honeybee
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Ja. Jeg kjenner meg igjen.... Han er ikke nok interessert - tror jeg. Kom deg vekk, du finner garantert en bedre. Du ødelegger deg selv, håper og venter på noe som kanskje aldri kommer. Finn en mann som fortjener kjærligheten din, ikke en som plutselig er "usikker på følelsene sine". Har vært i samme situasjon, noe som nesten ødela meg helt og gjorde at jeg ble mistenksom til alle menn. Kom deg vekk... NÅ!
Gjest kvinne46år Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Nei, nei, nei! Vent aldri på en som "skal finne ut av følelsene". Det blir bare hjertesorg til slutt. Jeg snakker av egen erfaring, og fra andres. Brukte 3,5 år til og fra med en fyr som skulle finne ut av ting. Han også skrøt av meg, at han var tiltrukket av meg osv. Men han fant aldri ut av følelsene sine. Nå har jeg ikke snakket med fyren på ett år, og det er fantastisk! Slippe å lure på om man er "bra nok". Om han skal "velge" meg osv. Nå treffer jeg andre menn. Det har ikke skjedd noe riktig enda. Men jeg vet at jeg fra nå av alltid skal velge meg selv, og ikke la noen annen få sitte og styre og lure på følelsene sine. Hvis ikke følelsene er der forholdsvis tidlig, så kommer de nok ikke senere. Man blir bare mer bundet til hverandre. Og den parten som har følelser, vil slite i et slikt forhold.
Gjest Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Må si meg enig med de to over. Om en må "finne" følelser for en så er det ikke riktig... Greit at man er forskjellige der noen forelsker seg fort og andre bruker litt tid. Men om det har gått tre mnd, der han i starten hadde sterke følelser, som nå har dabbet av, så er det noe feil der... Så jeg hadde absolutt ikke ventet.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Gjest igjen her... Svarte deg litt over her... Det hører med til min historie at jeg traff en fantastisk mann etter min fatale "usikker mann" periode. Det var full klaff med en gang, ingen vingling og alt var bare riktig. Vi har nå vært sammen i flere år, og han andre var glemt den dagen jeg traff min nåværende. Så ts, ikke nøy deg med nest best:)
honeybee Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2012 Hm...ingen historier motsatt vei?? Der han har kommet tilbake hvis man klarer å la dem være i fred? Joda, skjønner vel hva jeg burde gjøre. Er vanskelig å hoppe i det, men snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå