Gjest Milanda Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Hjelp! Jeg har truffet en jeg liker veldig, veldig godt. Vi har det utrolig fint når vi er sammen, bare oss og med venner. Vi ler masse har god sex og gode samtaler. Jeg føler jeg gir veldig mye av meg selv og viser at jeg er genuint interessert, uten å bli klengete. Han er en vanskelig person og lese, selv om jeg vet at han liker meg godt har han også gjort det klart at han trenger tid. Vi sender lite sms og snakker sjeldent på tlf, utenom rett før vi treffes. Dette er greit, folk er forskjellige, noen er bare ikke så gode på tilbakemeldinger via sms/tlf osv. Nå har det seg slik at jeg begynner å få følelser, jeg kjenner meg veldig sårbar, noe som gjør meg usikker på hva han føler. Han er veldig ærlig, men har til nå unngått å snakke mye om "oss" og hva som vil skje i fremtiden, det går mer i "vi tar det som det kommer". Nå er det kommet til et punkt hvor jeg må vite om han er seriøs, fordi jeg er redd for å bli såret. Alle mine tidligere forhold har vert med gutter som har gått all-in fra første stund, nesten overveldende, men jeg er altså ikke vandt med gutter som holder igjen. Det må også nevnes at han har rotet med en annen etter at jeg traff han, det var helt i begynnelsen og jeg har "tilgitt" det, siden vi ikke hadde forpliktelser osv. Han har gjort det klart at det ikke vil skje igjen... Men er dette noe som setter standarden for resten av forholdet? Trenger det å bety at han vil gjøre noe slikt hvis vi blir sammen? Eller har jeg muligens rotet meg bort i en player!? Hjelp! Gutter, hva sier dere / evt. jenter som har opplevd lignende? Så hvordan skal jeg legge frem følelsene min og spørre om hans på en måte som ikke skremmer han bort? Jeg vil virkelig ikke gjøre det, er hodestups etter han. Samtidig vil jeg få ting frem nå, så jeg evt. kan avslutte før jeg får enda mer følelser.. :/ Ble skrevet litt i farten dette, håper noen likevel kan ta seg tid til å svare:)
kubrak Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 er det bare meg eller er det spesielt kvinner som er veldig "redde for å bli såret"?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Dere er tydligvis mye sammen - og har sex. Blir han skremt dersom du viser følelsene dine og ønsker ett svar fra han er han ikke interessert.
Gjest TS Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 er det bare meg eller er det spesielt kvinner som er veldig "redde for å bli såret"? TS her, vel jeg er iallefall det. For min del tror jeg det har med at jeg ikke har blitt skikkelig såret av en gutt før, ikke en jeg virkelig har fått følelser for iallefall. Det er nesten sånn at jeg venter på "min tur". Er så betatt av denne gutten at det gjør vondt!! Har faktisk ikke opplevd noe slik før, og jeg har vert i flere, lange, seriøse forhold.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Problemet er at du ikke tør, ikke at du ikke vet hvordan. Ikke så rart heller når han unngår alle spørsmål om hvor dere står. Nei, tror ikke han har følesler for deg. Anonym poster: ee360b0908142011538a12a364d0c6c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Det er jo bedre å spørre om det du trenger svar på, og ta det svaret du får, i stedet for å vente, kanskje få mer følelser og likevel ha samme sjanse for å bli såret om han ikke er "der du vil". Jeg er absolutt ikke god på sånne samtaler (har oftest ikke hatt behovet..), men noe sånt som at du lurer på om han er seriøs/hva han vil, om han tror han kommer til å komme dit at han vil være kjæreste med deg? Jeg tenker også sånn at det faktisk skal en del til å skremme en som er forelska og seriøst interessert i deg. Om han blir skremt er det fordi han ikke er tilstrekkelig interessert, og da vil det tross alt være bedre at han forsvinner ut av livet ditt nå enn seinere... Anonym poster: fe51f495f5247aa294189fc7eb98c24e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå