Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mer eller mindre sammen med en dame nå i ett år.

Det har gått opp og ned....grunnen til det er at hun ikke ønsker å definere oss, noe jeg vil.

Hvor lenge skal det går før jeg kan sette ned foten og kreve et svar?

Etter ett år mener jeg selv at jeg har krav på å vite om vi er venner eller kjærester?

Når vi bare er oss to så oppfører vi oss som kjærester, men ellers er vi visstnok bare venner.

Kan jeg kreve et svar nå?

Og hvor ofte er det vanlig å treffes? Vi bor 30 min unna hverandre....

Jeg vil jo gjerne treffes så ofte som mulig, selv om det bare er for 2-3 timer...

Har ingenting i mot å kjøre den turen slik at vi kan treffes hos henne.

Synspunkter tas imot med takk :)

Anonym poster: 52c6c93c6180cdf2b4bbc31fcaf51104

Videoannonse
Annonse
Gjest GayLordSayNo
Skrevet

Det har gått opp og ned....grunnen til det er at hun ikke ønsker å definere oss, noe jeg vil.

Etter ett år mener jeg selv at jeg har krav på å vite om vi er venner eller kjærester?

Når vi bare er oss to så oppfører vi oss som kjærester, men ellers er vi visstnok bare venner.

Jeg vil jo gjerne treffes så ofte som mulig, selv om det bare er for 2-3 timer...

Kan det hende at de to tingene jeg har uthevet har en sammenheng? Nå er ikke jeg dame, men det er ihvertfall akkurat det der som har pleid å skremme meg litt når det kommer til forhold. Det at man skal "treffes så ofte som mulig", at det blir en slags plikt at en skal gjøre det. Kanskje hun er redd for å miste friheten sin i så måte. Da mener jeg ikke nødvendigvis seksuelt, men snarere det med å kunne disponere sin egen tid uten å måtte begrunne det.

Tror nok du graver din egen grav dersom du krever et svar. Det er nok lurere å gi henne den tiden og rommet hun trenger. Men skjønner så klart at det er et problem dersom du ikke opplever å få noen bekreftelse på at hun vil ha deg. Kanskje dere rett og slett bare skal snakke om dette her, holde et åpent sinn og ikke forvente det værste.

Skrevet

Høres ut som en veldig uavhengig dame som liker å holde på med deg, inntil hun finner noe bedre.

• Liker 1
Skrevet

Ett år!!! Da burde dere har kunnet definere dere som kjærester for lengst. Ja, du kan absolutt kreve ett svar. Er vel litt forskjellig om hvor ofte det er vanlig å treffes, men etter ett år så ville jeg vel helst ha sett kjæresten min hver dag. Altså lenge før det har gått ett år.

Tror du bør ha en samtale med henne jeg. Hvor veier går videre liksom. Å føle at en blir holdt på gress er ikke holdbart. Lykke til!

Skrevet

Kan det hende at de to tingene jeg har uthevet har en sammenheng? Nå er ikke jeg dame, men det er ihvertfall akkurat det der som har pleid å skremme meg litt når det kommer til forhold. Det at man skal "treffes så ofte som mulig", at det blir en slags plikt at en skal gjøre det. Kanskje hun er redd for å miste friheten sin i så måte. Da mener jeg ikke nødvendigvis seksuelt, men snarere det med å kunne disponere sin egen tid uten å måtte begrunne det.

Tror nok du graver din egen grav dersom du krever et svar. Det er nok lurere å gi henne den tiden og rommet hun trenger. Men skjønner så klart at det er et problem dersom du ikke opplever å få noen bekreftelse på at hun vil ha deg. Kanskje dere rett og slett bare skal snakke om dette her, holde et åpent sinn og ikke forvente det værste.

Joda, ser den, men er ikke ett år veldig lang tid å holde på sånn?

Bør vi ikke har "bestemt" oss nå?

Gjest GayLordSayNo
Skrevet

Joda, ser den, men er ikke ett år veldig lang tid å holde på sånn?

Bør vi ikke har "bestemt" oss nå?

Jo da. Sikkert ikke noe kult for deg heller. Dere må bare snakke om hva dere i så fall forventer av et evt. forhold. Snakke snakke snakke. Pleier å være løsninga på det meste :-)

Er ihvertfall ikke enig med den som sa at det handler om å holde deg på gress til hun finner noen bedre. Ikke nødvendigvis ihvertfall. Jeg hadde ihvertfall fått hetta av følgende:

Er vel litt forskjellig om hvor ofte det er vanlig å treffes, men etter ett år så ville jeg vel helst ha sett kjæresten min hver dag.

Kanskje hun har det på samme måten, uten at det betyr at hun ikke ønsker at ting skal funke med deg. Dere må som sagt bare snakke om det.

Skrevet

Har dere hatt sex?

Skrevet

Har dere hatt sex?

Vi har truffet hverandre nesten fast annen hver helg, når hun har barnefri. Vi har vært på utenlandsturer i lag og ja vi har hatt sex. Masse!

Skrevet

Vi har truffet hverandre nesten fast annen hver helg, når hun har barnefri. Vi har vært på utenlandsturer i lag og ja vi har hatt sex. Masse!

J

Jo da. Sikkert ikke noe kult for deg heller. Dere må bare snakke om hva dere i så fall forventer av et evt. forhold. Snakke snakke snakke. Pleier å være løsninga på det meste :-)

Er ihvertfall ikke enig med den som sa at det handler om å holde deg på gress til hun finner noen bedre. Ikke nødvendigvis ihvertfall. Jeg hadde ihvertfall fått hetta av følgende:

Kanskje hun har det på samme måten, uten at det betyr at hun ikke ønsker at ting skal funke med deg. Dere må som sagt bare snakke om det.

Jeg er tilbøyelig til å være enig med den som foreslo hun hadde ts på gress. Dette er en dame med barn fra før. Det er godt mulig hun ikke har noe som helst slags motivasjon til å gå inn i et reelt forhold. Ts forsyner henne med kos og sex, ellers får hun gjøre som hun vil; hva mer trenger hun?

Anonym poster: dc7e1fb2f5ec9c5d6148e119fb36478c

Skrevet

Ja, jeg ville hatt et svar. Ett år? Synes det var veldig lenge...

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa til henne at hun gjør jo som hun vil uansett....da ble hun gretten.

Kanskje jeg traff et ømt punkt?

Går veldig opp og ned. Ene dagen er vi skikkelig kjærester, neste dag ses og snakker vi ikke sammen.

Jeg kjenner jeg blir fort sur og irritert når jeg ikke vet hvor jeg har henne. Hun gjør meg skikkelig usikker.

Hun mener det er jeg som er "masete"....så hun blir irritert fordi jeg vil ha svar.

Gjest GayLordSayNo
Skrevet (endret)

Dette er ikke å snakke sammen. For å virkelig kunne snakke sammen må man være fri for beskyldninger og fordommer.

Ellers høres hun akkurat ut som meg....bortsett fra det med innovertiss og unge fra før av. For meg har det aldri handlet om å holde noen på gress. Det handler snarere om å gi det tid og se om de kan tilpasse seg mitt liv uten noe stress eller skyldfølelse.

Kunne aldri ha vært i et forhold som ikke var akkurat som følger og at det var helt ok for den andre parten at det var sånn:

Ene dagen er vi skikkelig kjærester, neste dag ses og snakker vi ikke sammen.

Endret av MissStiles
Skrevet

Grow a pair.

Skrevet

Djees mann... Si enkelt å greit at etter 1 år så vil du ha et svar på hvor dere står.

Still ultimatum, og hvis hun ikke greier å gi noe svar så går du enkelt å greit videre.

Dette viser henne tre ting: Du er stødig og holder det du lover, du har standarder ovenfor hva du vil ha og du viser henne også at du er attraktiv nokk til å ikke være redd for å miste henne (får sikkert en del pepper for dette, men det er fordi det ikke er politisk korrekt i rødstrømpe norge).

Skrevet

Jeg brukte et år på å føle at det var riktig å definere eksen og meg som kjærester... det var fordi jeg rett og slett ikke så for meg framtida med ham, det kjentes ikke riktig ut. Men vi endte med å være sammen i mange år likevel. I ettertid ser jeg at jeg egentlig burde hørt mer på magefølelsen tidligere i forholdet og IKKE fortsatt å være sammen med ham (i hvert fall ikke så lenge), men man kan jo lande på motsatt konklusjon også.

Uansett: når det er så vanskelig for henne å definere, er det absolutt et uttrykk for at hun er usikker/mangler motivasjon/har deg på gress. Siden du vil noe annet, bør du kunne kreve et svar fra henne - og det er ikke du som maser. Du har rett til å vite om du kaster bort tiden eller ikke. Dersom hun ikke vil gi deg et klart svar håper jeg du innser at du bør bevege deg videre. Det har noe med selvrespekt å gjøre, og ikke minst muligheten for å finne en dame som er SIKKER på at hun vil ha deg :) Det føles nemlig mye bedre..

Anonym poster: 834d76febdb207b43601848e5c2f4704

Skrevet

Djees mann... Si enkelt å greit at etter 1 år så vil du ha et svar på hvor dere står.

Still ultimatum, og hvis hun ikke greier å gi noe svar så går du enkelt å greit videre.

Dette viser henne tre ting: Du er stødig og holder det du lover, du har standarder ovenfor hva du vil ha og du viser henne også at du er attraktiv nokk til å ikke være redd for å miste henne (får sikkert en del pepper for dette, men det er fordi det ikke er politisk korrekt i rødstrømpe norge).

Ser ikke hva som er antifeministisk eller politisk ukorrekt med dette? Jeg er kvinne og helt enig med deg.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke hva som er antifeministisk eller politisk ukorrekt med dette? Jeg er kvinne og helt enig med deg.

Jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...