Gå til innhold

tisser når j får orgasme


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har et mega proble..hver gang j har sex med samboeren min så holder jeg alltid på å tisse på meg, j passer alltid på å gå på do først men det hjelper ikke, så det føles hele tiden som j aldri får en fullført orgasme, håper noen kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du tisser ikke på deg, du er i ferd med å ejakulere.... det er noe som skjer når man får en megaorgasme.

Prøv å slipp deg løs og ikke bry deg om tissefølsen så skal du se at du får deg en deilig overraskelse.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Heisann!

Venninna mi som debuterte senere enn meg og strevde med å få orgasme, kom plutselig til meg en gang med et "problem". Hun fortalte det at når det var like før hun fikk orgasme, så kjente hun at hun holdt på å tisse på seg og dermed begynte hun å holde igjen eller avslutte før.

Men da ga jeg henne et råd, og det var at hun skulle prøve å slippe løs likevel. Jeg hadde ikke den samme følelsen selv, men ville hjelpe henne med problemet. Så jeg sa at om hun skulle være så uheldig å tisse under sex når det gikk for henne, så kunne hun jo forklare for kjæresten hvorfor.

Venninna mi prøvde som jeg sa, men var livredd for å tisse. (ikke akkurat sexy...) MEN... Hun oppdaget til STOR glede at hun tisset ikke! Hun fikk heller DEN orgasmen! Så hun strålte som en sol etterpå. Så hun har nå begynt å slippe seg løs og hun tisser aldri under sex, hun får bare herlige orgasmer. Det kan nemlig kjennes ut som du må tisse noe veldig rett før orgasmen for noen jenter!

Håper du også får den fine erfaringen som venninna mi fikk icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...