Gjest Julegave Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Vi har nå stått sammen i 4 år gjennom godt å vondt (22åringer begge to). Julen nærmer seg å gaver skal kjøpes å pakkes. Har enda ikke kjøpt til henne, siden jeg nå enda ikke vet hva hun virkelig vil ha. Hun har pratet litt om en PS3 i ny å ne å ment at hun skulle gjærne ha hatt en, men til andre tider så virker det ikke ut som hun er så interessert i en slik en. Klokke er også noe hun av å til nevner, men aldri kjøpt eller hatt klokke. For meg virker det ut som hun kanskje ikke trenger eller vil ha det.. Hun har jo en ny tlf som hun sjekker klokken på osv. En ting trenger hun, å d er en bærbar PC. Hun mener hun ikke trenger ny pc, siden hun mesteparten kun surfer på nett med den å slikt. Men av å til, så kan det dukke opp spill som interesserer henne litt, å da kunne det jo vært greit med en pc som holder til slikt. Å hun klager ofte på at hennes maskin er så jævla treg. Hva ut av disse ville vært best ? Evt gi forslag til andre/bedre gaver Mvh GuttUsikker.
Eiil Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Jeg ville verfall blitt en meget glad jente viss noen kjøpte ny pc til meg! Men spørs jo selfølgelig hvilke interesser hun har da..
Gjest GuttUsikker Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Hehe. Hun er glad i litt pc spilling i ny å ne.. Bilderedigering å slikt. En maskin som både er rask å har stil er dyrt, men det tror jeg hun vil like ! Hun nevner hele tiden at ROSA pc skal hun en gang ordne seg, men det er fåtall pcer som kommer i den fargen, som faktisk også er rask.
Eiil Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Denne er ganske så grei da: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/varemerker/dell/dell-inspironq15rpinkswitch/172798.6022/ Ikke så veldig dyr heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå