AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Bestemoren min skal kjøpe en liten gave til ett oldebarn og har spurt om jeg kunne hjelpe. Det er en gutt på 1,nesten 2 år! Hun har ikke så mye penger så mellom 100 og 200 hadde vært perfekt. Har vært inne på tanken på biler, duplo og slike ting men er det noen som har andre tips til hva vi kan finne på til gutten? Anonym poster: 968a1c025b5b0bda10546daad42deb8c
Silfen Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Togbane, dukke, tegnesaker, fingermaling, bøker, ulltøy, puslespill.
terri Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 http://www.chanti.no/#P-Daapsgaver sjekk ut sparebøssene i tinn dette synest jeg er en veldig fin ting å gi, vi fikk en sånn i dåpsgave til sønnen vår. skal også gi en til tanteungen vår i julegave (en bil) Synest det er mye koseligere med noe som varer siden det er fra en oldemor en sånn ting har man kanskje for resten av livet, og er et koselig minne fra oldemoren senere en ullbody, eller leker kan fort bli ødelagte og glemt, men denne kan man se tilbake på Du får sånt hos gullsmeden
Silfen Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Dåpsgave i julegave to en snart 2-åring? Dødssmart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå