Lilje:) Skrevet 19. desember 2012 #1 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Noen som har prøvd, eller kjenner noen som har prøvd Fraxel laser? Tenker i hovedsak på å fjerne aknearr i kinnene og panne. (Arr som gir små søkk i huden) Leste at én behandling koster ca 5000 kr, og at man kunne trenge 5-7 behandlinger? Synes dette høres vanvittig ut.. Blir kjempeglad hvis noen har noen erfaringer å dele med meg! Endret 19. desember 2012 av Lilje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 19. desember 2012 #2 Del Skrevet 19. desember 2012 Klassevenninne gjorde det. Det var vondt, og hun så ikke særlig bra ut rett etter. Men det hjalp i mot søkk i huden. Hun kunne muligens blitt enda bedre om hun tok flere behandlinger, hun gav seg etter 2-3. Du har dessverre rett i det med at det er dyrt og man må ha mange behandlinger. Men husk å vente en god stund etter isotretinoinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #3 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg tok i ansiktet for store porer, det var vondt, omtrent som å ha ansiktet i kokende vann, men det er gjordt på 5-10 min alt etter hvor stort område som skal behandles. En times tid etter jeg var ferdig, begynte sviingen å gi seg. Anonym poster: 42e8799a14ac4b2debc404f4f14cf247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemonaid Skrevet 20. desember 2012 #4 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg har gjort det to ganger. Resultatene kommer ikke med en gang, da huden må gro i noen mnd/halvt år. Godt var det heller ikke, men verdt det! Legen anbefaler å vente 1 år etter isotretinoinkuren er avsluttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje:) Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg har gjort det to ganger. Resultatene kommer ikke med en gang, da huden må gro i noen mnd/halvt år. Godt var det heller ikke, men verdt det! Legen anbefaler å vente 1 år etter isotretinoinkuren er avsluttet.. Mailet med Ellipseklinikken og de sa at man måtte vente 6 mnd. Men sikkert lurt å vente lengst mulig. Kommer resultatene opp til et halvt år etter man har tatt behandlingen? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemonaid Skrevet 20. desember 2012 #6 Del Skrevet 20. desember 2012 Ok, da er det sikkert individuelt, da :-) Legen jeg var hos mente det var ett års tid, for å være på den sikre siden. Det som skjer ved C02 laser er at underhuden blir stimulert til å produsere collagen (Ny hud dannes), noe som vil vises etter noen måneders tid, da den trenger tid til å fornye seg. Det er ingen hokuspokus, ferskenhud/dukkehud, så jeg måtte skru ned forventningene. Hadde kun 2 beh. Men jeg merket en forbedring, så det funker. Kan jo legge til at f. eks at sminken sitter finere, og arrene er mindre synlige. De anbefalte meg 5-6 beh. Skjønner hvilke type arr du mener i innlegget du skrev :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje:) Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 21. desember 2012 Ok, da er det sikkert individuelt, da :-) Legen jeg var hos mente det var ett års tid, for å være på den sikre siden. Det som skjer ved C02 laser er at underhuden blir stimulert til å produsere collagen (Ny hud dannes), noe som vil vises etter noen måneders tid, da den trenger tid til å fornye seg. Det er ingen hokuspokus, ferskenhud/dukkehud, så jeg måtte skru ned forventningene. Hadde kun 2 beh. Men jeg merket en forbedring, så det funker. Kan jo legge til at f. eks at sminken sitter finere, og arrene er mindre synlige. De anbefalte meg 5-6 beh. Skjønner hvilke type arr du mener i innlegget du skrev :-) Takk for svar Tror jeg stoler mer på det legen sier, enn hva klinikken som skal gjøre det mener Får høre med legen min når jeg er ferdig på isokuren hva han mener! Så bra at du merket bedring! Hvis huden blir fin så synes jeg det er verdt pengene, selv om det er svindyrt.. Hørte at Ellipseklinikken hadde 50% på hvert tredje behandling, så det hjelper jo litt i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerblomt Skrevet 26. desember 2012 #8 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei vil heller anbefale deg å bruke galvanic spa, det blir mye billigere og du kan gjøre det selv, hjemme: naturlighelse.ironyourwrinkles.com Den fjerner og reduserer rynker og ujevnheter, nupper. etc. Jeg er kjempefornøyd med den. Etter epilering av bena mine fikk jeg mange røde nupper og ujevnheter på leggene. Så brukte jeg denne maskinen, og huden ble jevn og fin igjen:) Har nå også begynt å bruke den i ansiktet. Jeg fikk nemlig arr i ansiktet etter vannkopper som jeg gjerne ønsker å få bort:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #9 Del Skrevet 26. desember 2012 Se denne http://www.naturlighelse.ironyourwrinkles.com/ Anonym poster: baa648cff88f3a5493a92d2d5e16241e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemonaid Skrevet 27. desember 2012 #10 Del Skrevet 27. desember 2012 Stå fortsatt fast på at fraksjonell laser er den mest effektive beh. for aknearr. En krem kan aldri reparere dype arr så godt som laseren kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå