AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Vi skal begynne å samle på et servise og vi har bestemt oss for Ultimate Lace. Problemet er bare at vi finner det nesten ingen steder! Vi var inn på en vanlig tilbordsbutikk når vi bestemte oss, og tenkte at siden de hadde det der er det sikkert et vanlig servise. Noen andre som har samme problem? Eller er det bare jula som gjør at alt er utsolgt? Og forresten, er du fornøyd med serviset? Anonym poster: 009185cc8552c3fc2471638382c19ab5
Gjest gjest17 Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Samler ikke på serviset, ei kjenner heller til det, men har du sjekket på RoyalDesign.no eller lignende sider?
Fru Kokosnøtt Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Det er bestillingsvare (er ikke en av bestselgerene) , så alle Tilbordsbutikker kan få delene inn i løpet av en liten uke
Brud2014 Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Vi har det ikke, men vi har tenkt til å ønske oss det til bryllupet vårt neste år. Hvordan går det med samlingen? Er dere fornøyde?
Gjest Kiara! Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Vi har det ikke, men vi har tenkt til å ønske oss det til bryllupet vårt neste år. Hvordan går det med samlingen? Er dere fornøyde? Bare et tips ift servise som er vanskelig å få tak i og bryllupsliste. Det blir ikke kjøpt av gjestene i det hele tatt nesten... Spør ihvertfall om dere kan gjøre en avtale med butikken om de kan ta inn mange deler på forhånd å at dere i verste fall kan kjøpe det selv etter bryllupet. Det har jeg gjort med noen damask duker jeg/vi har lyst på. Blir håpløst når ting man har lyst på eller har på listen ikke er å få tak i.
Brud2014 Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Hmm.. Ja, jeg har vært litt bekymret for det - at gjestene ikke kjøper det hvis butikkene ikke har det inne Men jeg tenkte kanskje å skrive på ønskelisten at serviset kan ha bestillingstid. Kanskje det hjelper..? Slekt og venner er spredt over hele landet, så det er vanskelig å inngå noen avtale med noen butikk :S
Marsipan Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Er det ikke bedre å ønske seg gavekort, da? Lettere for gjestene som slipper å bestille, og lettere for både dere og butikken som slipper bytting av varer som ikke er inne i fast sortiment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå