Gjest LoisLane Skrevet 10. mars 2004 #21 Skrevet 10. mars 2004 Jeg har av og til vært gjest, fordi jeg er lett å kjenne igjen dersom noen går inn for det. Hvis jeg da har et problem med naboen, søstera mi, underlivet mitt e.l., synes jeg at det er greit å være gjest av og til (ikke at jeg har hatt problemer med noen av DEM asså!)
Gjest Nicoline Skrevet 11. mars 2004 #24 Skrevet 11. mars 2004 Jeg er tidligere medlem - men fikk profilen min slettet da jeg bad om det for lenge siden. Følte at jeg var litt for mye her en stund - måtte liksom følge med på alle diskusjoner - etter at jeg slettet profilen så kunne jeg ikke lenger bruke "Nye innlegg"-knappen og da falt mye av "spenningen"vekk. Nå kan det gå dager og uker uten at jeg går inn her - det synes jeg faktisk er herlig befriende
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2004 #25 Skrevet 11. mars 2004 Jeg er bare meg, jeg. Og det tror jeg er mer enn nok
Crispo Skrevet 11. mars 2004 #26 Skrevet 11. mars 2004 Hvorfor være en annen når man kan være seg selv..... :-) Jeg har aldri byttet nick, men må innrømme at jeg har vært gjest ved et par anledninger når jeg har glemt å logge på :oops:
vivi Skrevet 12. mars 2004 #27 Skrevet 12. mars 2004 Jeg er ikke så ofte innpå, eller skriver innlegg/meningsytringer. Hvis det er litt vel personlige ting jeg skriver om bruker jeg kun gjest. Syns det er tryggest. Ikke for at jeg tror noen aner hvem jeg er, men....... man kan aldri vite.
Sofia Skrevet 12. mars 2004 #28 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har vært megselv siden jeg kom til KG og har aldri skrevet innlegg som gjest.
Naken Skrevet 12. mars 2004 #29 Skrevet 12. mars 2004 Jeg er bare "naken". Har ikke skrevet som gjest.
Gjest care Skrevet 12. mars 2004 #30 Skrevet 12. mars 2004 Kanskje Mr. Brown vil fortelle oss hvem han/hun er eller hvor mange det er av henne/han.
marigull Skrevet 12. mars 2004 #31 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har bare en bruker men har vel skrevet et par innlegg som gjest fordi jeg har glemt å logge på. Har aldri hatt behov for å være anonym for det er ingen her inne som vet hvem jeg er.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #32 Skrevet 13. mars 2004 Jeg er fast bruker med eget nick. Skriver som gjest av to grunner, en viktig og en uviktig. Den viktige: Vil være helt anonym her inne. Er overhodet ikke interessert i å bli gjenkjent av andre. Har noen lett gjenkjennelige sider (tror jeg selv, da- kan jo være innbilning eller paranoia....hehe) og vil hegne om min anonymitet. Velger derfor bevisst å være gjest innimellom. Den uviktige: Glemmer å logge inn/ detter ut og gidder ikke logge inn/ MÅ svate på et innlegg og har ikke tid å logge inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå