Gå til innhold

Flere brukere på KG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her på KG som er inkognito :briller: med andre brukere enn den som de vanligvis bruker?

Jeg selv har hatt 2 brukere her inne. Ble lei den første.

Og hvor vanlig er det for faste brukere å skrive innlegg som gjest?

Og ikke minst er det noen som feks. later som om de er det andre kjønn enn det de egentlig er!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være flere brukere på en gang?? :o

Skrevet
kan være flere brukere på en gang?? :o

Det er vel ingen problem vel.....?

Skrevet

Jeg startet en annen profil for en god stund siden, men tror jeg skrev 2-3 innlegg...

Nå er jeg bare Barbie.

-Og jeg skriver aldri som "Gjest".

Gjest Gjesta
Skrevet

Har kun vært Kverula her, og kommer nok fortsatt til å være bare det!

K

Gjest Fighter
Skrevet

Pleide å bruke et annet navn som gjest, men nå er det en bruker som har det som nick. Av personlige grunner ville jeg kalle meg noe annet av og til, men jeg synes det er nesten litt pinlig at noen har nicket på ordentlig nå. Det kan jo hende folk kobler de innleggene jeg skrev med henne nå og det blir jo feil. Ja,ja. Kommer i hvert fall aldri til å bruke det nicket som gjestenavn mer og kan vel ikke få gjort noe med det jeg gjorde nå uansett.

Skrevet

Synes at avataren er så knallbra ift. navnet ditt Optimist.

Jeg må få til en slik kopling jeg og mellom navn og avatar.

Skrevet

Jeg har bare hatt denne og tror ikke jeg kommer til å få bruk for noe annet heller. aldri postet som gjest heller :-)

Gjest Fighter
Skrevet
Synes at avataren er så knallbra ift. navnet ditt Optimist.

Jeg må få til en slik kopling jeg og mellom navn og avatar.

He-he. Den avataren er litt meg, ja :wink:

Skrevet

Har hatt et nick til, men det bruker jeg aldri lenger.

Skrevet

Har bare vært meg, jeg........

Skrevet

Jeg er også bare meg.

Har skrevet som gjest et par ganger.

Skrevet
Jeg er også bare meg.

Har skrevet som gjest et par ganger.

Men hvorfor har du skrevet som gjest da? Glemt å logge deg inn? Eller skriver du andre ting som gjest?

Gjest Emera
Skrevet

Har bare ett nick, ja. Men har skrevet noen få innlegg som gjest.

Når man har mange innlegg og er blitt rimelig innkjørt, blir det egentlig ganske personlig, synes jeg. Så da er det godt å være HELT anonym noen ganger. Hvis det er et følsomt tema, for eksempel.

Eller jeg føler meg DUM fordi jeg tror "alle" vet svaret på akkurat det spørsmålet...

Og så har jeg vært på TREFF! Det er noen her som har sett ANSIKTET mitt...

Gjest agurk
Skrevet

Er bare meg jeg og, men noen ganger gjest dersom jeg ikke vil at noen skal vite hvem som er så dum at de spør om det jeg gjør..

Skrevet

Jeg har en annen bruker, men har vel laget 5 innlegg med denne. Jeg ble litt paranoid for at folk ville kjenne igjen skrivestil og meninger osv., og det funket ikke når hensikten med en annen bruker var å lufte andre sider av meg selv uavhengig av denne brukeren. Har også vært gjest innimellom, for en tid tilbake var jeg litt lei og var da gjest en måneds tid. Jeg ser ikke noen problemer med dette.

Skrevet

Har ikke vært gjest nei..og heller ingen andre.. :-)

Skrevet

Har aldri hatt 2 nick på samme tid, men byttet nick og startet på nytt. Poster som gjest av og til, gjerne fra jobb, for da har jeg ikke anlednig til å logge inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...