Gjest barista Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Vurderer å ta 50-60 sp neste semester. Studieplanen er endret, og da må jeg ta igjen noen fag. Lurer på deres erfaringer vedr det? Ville du gjort det igjen? Var det krevende fag? Hvordan var din hverdag det semesteret, fikk du tid til jobb, venner? Og generelt alt dere kan si om det. Må være tøft!
Gjest Vampen Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Jeg har tatt 60 stp i ett år nå. Altså 2 semester med 60 stp hver. Det går, men det er nok en fordel å være strukturert. Helst mer strukturert enn jeg har vært. Jeg tror også det kommer an på fagene, og eventuelt også eksamensform. Fagene jeg har tatt har variert i tyngde, men det har vært noen relativt store lesefag også. Jeg ville nok ha gjort det igjen, men jeg må også si at jeg er glad for at jeg "bare" skal ha 30 stp neste semester.
Gjest Daenerys Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Jeg tok 50 2 semestre. Det er småtøft, jeg jobbet ved siden av og fikk ikke toppkarakterer, men jeg bestod alt med rundt C i snitt, var nok en D inni der også. Ingen problem egentlig, tvang meg til å jobbe mer strukturert med fagene, så sånn sett var det en fordel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå