AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Jeg har ett problem. jeg kan aldri få meg dame igjen. har så mange ting i livet mitt som hindrer meg i å få kjæreste igjen... Nå skal det sies at det er ikke noe sånn feil ved meg. alltid hatt forhold, vært en populær fyr på byen osv. utover det att jeg har baggasje som ikke mange har. og som ikke mange kan forstå. Det eneste jeg drømmer om er å ha noen som elsker meg. Livet mitt har vært så komplisert at ja jeg tviler noen kan forstå. jeg har ikke vært innblandet i dop eller kriminalitet. bare hatt det tøft og jeg har hatt uflaks med en del ting. Lurer ofte på om det finnes ei der ute som kanskje klarer se meg, forbi all den tåken som er der. ei som ser meg for den jeg virkelig er. Anonym poster: 9fa0c601ca16364d15d096602369c4ca 1
Alina X Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Det er det nok. Men ikke hvis man bare skal sutre, og gjennom tåken skriver du?Mener du at noen skal se hvilken flott fyr du egentlig er når du ikke viser det engang? 1
womenwomen Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Jeg har ett problem. jeg kan aldri få meg dame igjen. har så mange ting i livet mitt som hindrer meg i å få kjæreste igjen... Nå skal det sies at det er ikke noe sånn feil ved meg. alltid hatt forhold, vært en populær fyr på byen osv. utover det att jeg har baggasje som ikke mange har. og som ikke mange kan forstå. Det eneste jeg drømmer om er å ha noen som elsker meg. Livet mitt har vært så komplisert at ja jeg tviler noen kan forstå. jeg har ikke vært innblandet i dop eller kriminalitet. bare hatt det tøft og jeg har hatt uflaks med en del ting. Lurer ofte på om det finnes ei der ute som kanskje klarer se meg, forbi all den tåken som er der. ei som ser meg for den jeg virkelig er. Anonym poster: 9fa0c601ca16364d15d096602369c4ca Joda, det finnes ei som vil se deg for den du er.Men bare hvis du åpner deg selv og viser fram ditt sanne " jeg " og lar henne få bli kjent med deg... Dette bestemmer du selv.Selvfølgelig kan mange se forbi all bagasjen din og elske deg for den du er, hvis du er en snill og alright fyr.Så er det bare å vise det.De fleste har en del baggasje i livet sitt. Det kan være flere barn,økonomisk gjeld osv Svært få som går igjennom livet uten noe bagasje.Men de som vil og kjemper for det selv...finner alltid en .... Stå på og ikke gi opp.Ikke tenk så negativt. Du har et stort pluss. Du er utseendemessig en attraktiv og populær fyr : ) Teller mye det og er et stort fortrinn når det gjelder å finne seg en partner... Tenk sån at - det er mange andre menn igjen som ikke er halvparten så kjekk/attraktive... Som det du er : ) Så du har ting og fordeler andre ikke har, i konkuransen om damene/kjærlighetslivet. Så du har allt å vinne på å kjempe for den du vil ha. Og ingenting å tape .... 2
Marwel Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Men du sier du aldri har hatt et forhold? Hva slags bagasje er det du har da? Når til og med massedrapsmenn får seg kjæreste så tror jeg ikke du skal ta sorgene på forskudd.
Simonsays Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 (endret) En dag så kommer den rette og vil elske deg og vil forstå din situasjon på ting. Må bare tålmodighet- Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Endret 19. desember 2012 av Simonsays
Nettinettet Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier og det er mange der ute som har og har hatt de samme følelsemne som du har TS. Før du kan få et forhold til å fungere og finne noen som ser deg som du er, og ikke ser på problemene dine som belastning må du jobbe litt med deg selv. Du må bli klar over hvem du har, hva du kan gjøre for at belastningene dine skal bli mindre og være stolt av deg selv på ekte og ikke bare fasademessig. Du tiltrekker deg nå mennesker ut i fra hvem du virker og være og ikke hvem du er, og da kan du ikke få deg en skikkelig kjæreste. Men du kan hvis du vil og er villig til å gjøre jobben som må gjøres med deg selv først. Lykke til! 3
Knirke Skrevet 19. desember 2012 #8 Skrevet 19. desember 2012 Du er jo så vag at det er helt umulig å tyde hva som faktisk er problemet. For meg høres det ut som du har bestemt deg for at ingen skal elske deg, og det blir fort en selvoppfyllende profeti. Samtidig sier du at du håper på at noen vi ha deg likevel. Bestem deg! 2
Gjest BettyBoop Skrevet 19. desember 2012 #9 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Jeg har ett problem. jeg kan aldri få meg dame igjen. har så mange ting i livet mitt som hindrer meg i å få kjæreste igjen... Nå skal det sies at det er ikke noe sånn feil ved meg. alltid hatt forhold, vært en populær fyr på byen osv. utover det att jeg har baggasje som ikke mange har. og som ikke mange kan forstå. Det eneste jeg drømmer om er å ha noen som elsker meg. Livet mitt har vært så komplisert at ja jeg tviler noen kan forstå. jeg har ikke vært innblandet i dop eller kriminalitet. bare hatt det tøft og jeg har hatt uflaks med en del ting. Lurer ofte på om det finnes ei der ute som kanskje klarer se meg, forbi all den tåken som er der. ei som ser meg for den jeg virkelig er. Anonym poster: 9fa0c601ca16364d15d096602369c4ca Get a grip. Klart du kan få deg kjæreste igjen. er vanlig å tenke slik som du gjør når man depper, men det ordner seg skal du se
Gjest Svampebob1 Skrevet 19. desember 2012 #10 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Jeg har ett problem. jeg kan aldri få meg dame igjen. har så mange ting i livet mitt som hindrer meg i å få kjæreste igjen... Nå skal det sies at det er ikke noe sånn feil ved meg. alltid hatt forhold, vært en populær fyr på byen osv. utover det att jeg har baggasje som ikke mange har. og som ikke mange kan forstå. Det eneste jeg drømmer om er å ha noen som elsker meg. Livet mitt har vært så komplisert at ja jeg tviler noen kan forstå. jeg har ikke vært innblandet i dop eller kriminalitet. bare hatt det tøft og jeg har hatt uflaks med en del ting. Lurer ofte på om det finnes ei der ute som kanskje klarer se meg, forbi all den tåken som er der. ei som ser meg for den jeg virkelig er. Anonym poster: 9fa0c601ca16364d15d096602369c4ca Du vet at du kan gjøre noe med dette? Finn deg en dyktig psykolog, coach, terapeut, healer eller hva nå enn som virker for deg. Et menneske som forstår deg og som du føler at det hjelper å gå til. Det eneste du må regne med er at det tar tid, men du kommer ut av det som en mye sterkere person etter du har fått ryddet opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå