AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Djuice skal liksom være et så billig og bra abb. Kiss my a**.. Blir litt usaklig skrevet her, men jeg er noe irritert! Har hatt abb. i ett og et halvt år, bandt meg akkurat opp til ett år til pga ny tlf (dumme meg). Abb. mitt skal koste 400 kr, men ALDRI fått en regning under 500 kr. Når jeg ringer og spør hvorfor finner de alltid på noe rart jeg aldri skjønner noe av. OGSÅ, de byttet måten regningene kom på, så da ble regningen høyere fordi det var flere mnd med på fakturaen. Da fikk jeg regning på 1400 kr for halve oktober, hele november og hele desember. Da ble ekstra MB data tatt med for januar(2013), siden jeg hadde brukt mer enn 500mb. Skjønte ikke en dritt, og ringte inn. "jo, sånn var det pga endringene osv osv". Idag fikk jeg ny regning på 500 kr. Ser på hvem periode det gjelder, og det gjelder for november, og der ble det noen kroner ekstra pga tekstmeldinger i september. HVA er det de driver med? Søppelabbonoment!! Jeg fikk jo akkurat en regning på 1400 som liksom skulle dekke desember, så gå å legg deg!! Jeg er stundent, har ingen jobb og har kun 4000 kr i mnd, jeg har ikke råd til dette surret de driver med. Andre som har problemer med Djuice? Anonym poster: d488dd8f7763e6ee22bb0453038be766
Gjest Chin Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Djuice er noe søppel. Har brukt lebara (byttetnylig navn til mycall) i flere år nå, er storfornøyd, aldri vært noe tull. 1
Lutetium 71 Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Andre som har problemer med Djuice? Anonym poster: d488dd8f7763e6ee22bb0453038be766 Til neste gang: Spink og spar, lån gjerne av foreldre om du kan, og kjøp en mobil uten abonnement. Da kan du velge fritt hvilket abonnement du vil ha. Det er veldig sjelden at det beste abonnementet blir prakket på deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå