AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Nå har jeg vært horebukk siden jeg var 24 år er nå 28 år. Utenom horer har jeg ikke vært sammen med normal jente seksuelt Føler at jeg har blitt veldig kald og kynisk som person og sexen er ikke noe nytelse for meg lengre, men bare lyst som blir tilfredsstilt ved betaling. De jentene jeg er sammen med gir meg overhode ingen kjærlighet. Dette er noe jeg gjør for å kunne holde meg psykisk oppegående, har mine behov. Er ofte ut på byen og prøver å komme i kontakt med normale jenter og er frempå, men ikke alt for hardt frem. Det har ikke resultert i noen form for resultater, blir bare mer deprimert når jeg opplever at de ikke liker meg. Grunnen til at jeg ikke har vært sammen med normal jente før er på bakgrunn av flere ting, blant annet er jeg ikke 100% norsk, har i de siste årene slitt med dårlig selvtillit etc. Utseendemessig er jeg atletisk, går alltid med fine dyre klær og i tillegg til det har jeg meget god jobb etc. Vet ikke hvor veien går videre, står ved en veiskille her og det er noe jeg tar veldig alvorlig. Noen tips til meg. Anonym poster: a431c1967e4ac833680709f1ff602056
Nettinettet Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Mitt beste tips er å tørre å ta tak i følelsene du fortrenger. Det du beskriver er veldig typisk for mange menn og ikke noe du er alene om, selv om det kanskje føles sånn. Skallet er i orden og fungerer men det å være seg selv, føle, tenke og engasjere seg i et annet menneske er vanskelig. Du er virkelig ved et veiskille og jeg håper du tørr å legge den kyniske deg til side for å få sett hvordan det er å bli elsket, ivaretatt og satt pris på for den du er når du er deg selv. Psykolog eller andre rådgivere anbefales. Send meg gjerne en PM hvis du ønsker å få litt mer konkrete tiltak du kan gjøre Lykke til. 2
Knirke Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Det høres ut som du prøver for hardt de gangene du prøver, og fallhøyden blir stor. Prøv mer avslappede fritidsaktiviteter fremfor byen (les: kjøttmarkedet) Dyre klær er forresten turnoff for meg. Vitner om overforbruk Endret 19. desember 2012 av Knirke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå