Gjest Cs Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Har vært i et forhold i 4 år nå, og samboere i 1 år. Etter mye krangling og tillitsbrudd har min kjære nå sagt han ikke ønsker å være sammen med meg mer. Men samtidig blir han sint om noen andre tar kontakt. Jeg har hele veien sagt jeg skulle gjøre alt for å ordne opp, ettersom jeg ikke ønsker å miste han. Han er redd jeg skal være utro og lyve til han, og tørr derfor ikke stole på meg.. Jeg vil gjerne vise han at det bare er han for meg, uansett hva. Vi har møttes noen ganger etter bruddet og endt med å både ha sex og sove sammen. Han sier han ikke vil møte meg mer, pga da blir bruddet hardere. Som å åpne et sår han prøver å sy, som han selv sier.. At han vet han kommer til å ombestemme seg om vi koser oss, og er redd å havne der vi var før bruddet.. Hva betyr dette? At alt håp er ute? Eller skal jeg jobbe og bevise for han at det bare er oss? Og at vi kan endres??.. Takk for konstruktive svar. Elsker han virkelig.
Gjest Anonym Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Hei. Har vært i et forhold i 4 år nå, og samboere i 1 år. Etter mye krangling og tillitsbrudd har min kjære nå sagt han ikke ønsker å være sammen med meg mer. Men samtidig blir han sint om noen andre tar kontakt. Jeg har hele veien sagt jeg skulle gjøre alt for å ordne opp, ettersom jeg ikke ønsker å miste han. Han er redd jeg skal være utro og lyve til han, og tørr derfor ikke stole på meg.. Jeg vil gjerne vise han at det bare er han for meg, uansett hva. Vi har møttes noen ganger etter bruddet og endt med å både ha sex og sove sammen. Han sier han ikke vil møte meg mer, pga da blir bruddet hardere. Som å åpne et sår han prøver å sy, som han selv sier.. At han vet han kommer til å ombestemme seg om vi koser oss, og er redd å havne der vi var før bruddet.. Hva betyr dette? At alt håp er ute? Eller skal jeg jobbe og bevise for han at det bare er oss? Og at vi kan endres??.. Takk for konstruktive svar. Elsker han virkelig. Kan han stole på deg? Hva har du evt gjort tidligere mot han siden han mangler tillit til deg? Lyver du til han, utro...? Hvis, dette må du SLUTTE med! Jeg sliter med å stole på typen min. Det er som om det konstant ligger en usikkerhet rundt om han kan gjøre noe bak ryggen min ( fordi han har gjort det tidligere ). Jeg har tatt en avstand til han nå, svarer ikke på hans mld, bl.a fordi han gjorde noe som jeg ikke klarer å akseptere. Problemet er at jeg har så sterke følelser for han, men tillit er og et must for meg. Synes ikke typen min gjør nok for å vise meg det. Viser du typen din at han kan ha tillit til deg?
Gjest Cs Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Ts her. I vårt forhold har han vært utri(et år siden) og han har truet med å dra til den personen han var utro med en gang han var sint og lei seg i fylla. Dette har gjort at jeg sliter med å stole på han. Og han har så dårlig samvittighet og er redd for evt hevn, selv om jeg har forsikret han at jeg aldri kommer til å gjøre noe. Da han gjorde det slutt, tilbrang han litt tid med en venninne av han, som jeg ikke føler meg trygg på.. Men skjønner hans behov for bekræftelse og at det kan være spennende.. Så ser ikke på det som noen undergang, men klumpen i magen ligger selvfølgelig der i en viss grad. Jeg snakket litt med en kompis og fortalte han at jeg trodde min kjære hadde funnet en ny. Da jeg og kjæresten møttes, sa at han om jeg ikke hadde snakket med kompisen min om at han hadde truffet en ny(han mente det ikke var tilfelle at hun betyr noe) kunne vi kanskje ordet opp. Men nå føler han at jeg sniker rundt ryggen hans, når jeg sa jeg skulle gjøre alt for oss. Var overhodet ikke meningen å gjøre annet enn å lufte tankene mine, og evt la min kjære se at andre også la merke til meg.. Kunne aldri gjort noe... Men nå vil min kjære altså ikke mer.. Og jeg sitter igjen med så mye å gi. Vet at ting kan ordne seg, om jeg bare overtaler(huff, ekkelt ord) han til at vi tilbringer tid sammen... Hvordan få til dette?.... Beklager rotete svar.
Gjest Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Hold deg unna han. Han prøver å herske over deg og domminere, og vil ikke at de samme reglene gjelder for dere begge. Han har ikke respekt for deg. Han er ikke sunn for deg. Gå videre! Det er vondt akkurat nå, men det er verdt det for deg! Det er jo ikke han som har grunn til å misstro deg! Han snur alt på hodet! 3
mckinley Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Hvordan dette har blitt til en situasjon hvor du iherdig prøver å få ham tilbake, er nesten fascinerende. Endret 19. desember 2012 av mckinley 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Han manipulerer deg TS, ikke kjemp for ham. Gjør heller det for noen som vil respektere deg og ta vare på deg. Tro meg, når du har datet noen nye menn, så ser du nok at det er mange flotte mennesker i verden, og det er definitivt noen der ute som vil behandle deg som prinsessen sin Hører du har mye kjærlighet å gi, ikke sløs det på noen som kommer til å spytte det tilbake i ansiktet ditt. Anonym poster: f2a996a835378a6853b592086f483f59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå