Gå til innhold

Så sinnsykt forelska!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forelska i en fyr at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Han er nok ikke klar over det, jeg kjenner ham bare såvidt, men han virker bare perfekt for meg. Jeg vil gjerne bli bedre kjent med ham, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Alt jeg vil er å fortelle ham hvor godt jeg liker ham, at jeg tenker på ham hele dagen og drømmer om ham om natten. Det går jo ikke an å begynne der hehe... Noen tips til hvordan jeg kan skape kontakt med ham? Å direkte be ham med ut er ikke helt min stil, og jeg er redd for å bli avvist eller skremme han vekk. Er det noe casual vi kan finne på uten at det blir for mye press? Hvordan har dere gått fram i sslike situasjoner og hvordan har det fungert? (både gutter og jenter) :)

Anonym poster: 241935af14db59e230ce7b27a684663a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så forelska i en fyr at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Han er nok ikke klar over det, jeg kjenner ham bare såvidt, men han virker bare perfekt for meg. Jeg vil gjerne bli bedre kjent med ham, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Alt jeg vil er å fortelle ham hvor godt jeg liker ham, at jeg tenker på ham hele dagen og drømmer om ham om natten. Det går jo ikke an å begynne der hehe... Noen tips til hvordan jeg kan skape kontakt med ham? Å direkte be ham med ut er ikke helt min stil, og jeg er redd for å bli avvist eller skremme han vekk. Er det noe casual vi kan finne på uten at det blir for mye press? Hvordan har dere gått fram i sslike situasjoner og hvordan har det fungert? (både gutter og jenter) :)

Spør om hjelp til å kjøpe en eller annen julegave, funker som regel veldig bra på damer ihvertfall:)

Skrevet

Spør om hjelp til å kjøpe en eller annen julegave, funker som regel veldig bra på damer ihvertfall:)

Den funker nok bra på damer, men vil tro det er litt annerledes med menn.. Er det ikke noe han er flink til som du kan spørre han om hjelp til? Data, småsnekkering eller lignende??

Skrevet

Har spurt ham om hjelp til det han jobber med, men han skal ta det i arbeidstiden i løpet av uken. Ergo, jeg får vært litt med han, men det blir jo begrenset... Forresten, burde jeg fortelle/hinte frampå at jeg er interessert og liker han eller ikke? I så fall hvordan? Vi har visst om hverandre i nærmere 2 år men dessverre aldri blitt kjent, bare fått litt mer kontakt den siste tida.

Skrevet

Hvordan er det dere har kontakt nå da?

Skrevet

Han bor i nærmiljøet (bygda) hvor jeg bor, og vi sees litt nesten hver dag, tilfeldig. Jeg fikk øynene opp for han og falt for han når han jobbet på nærbutikken for 2 års tid siden. Det blir helst gjennom Facebook at vi har kontakt, og det har som sagt kun vært den siste tida vi har fått noe spesielt med kontakt.

Skrevet

Da synes jeg du bare skal ta det i det tempoet det går i jeg.. kanskje høre om han vil være med på noe som skjer.. og si det på en litt sånn casual måte. "Jeg og ..... skal på ...... hvis du ikke har noen planer er det bare å bli med hvis du vil " f.eks :)

• Liker 1
Skrevet

Støtter Nettinettet her :)

Facebook er jo en innmari fin måte å få kontakt med folk man liker.. Fortsett praten og flørt litt :)

Skrevet

TS her igjen. takk for fine innspill! problemet er at han er ikke noe biggie på å svare så mye på Facebook :/ når vi møtes kan vi gjerne stå og snakke om alt og ingenting i timesvis men når det kommer til Facebook blir det liksom stillt.. vi har som sagt kontakt der og, men jeg føler at han ikke er veldig interessert i det jeg har å si, på en måte. vi funker mye bedre ansikt til ansikt og jeg har prøvd å foreslå at vi kan finne på noe sammen (via Facebook) men han svarte liksom ikke direkte på det. Jeg vil ikke gi ham opp allerede men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Skrevet

Det går faktisk an å begynne der. Hehe ;)

Jeg sendte en meld og forklarte alt på facebook. ALT! Og vi er gode venner i etterkant :) Fikk han ikke dessverre, men kom en godt stykke nærmere ;)

Anonym poster: 1eda512dcd7f4e077a9c0c0114b3dc70

• 5 uker senere...
Skrevet

åå, jeg har det så likt!! Bare at denne mannen er 14 år eldre en meg og læreren min :s Men jeg klarer ikke og slutte og tenke på han.. Og av og til lurer jeg på om han tenker på meg også? Jeg bruker klasseroms timene bare til og tenke på han, vi prater jo så klart siden han er læreren min, men det er liksom ikke så mte "uten for klasse romme" ting. Det virker som om han er ganske opptatt av politikk, han holder meg kristent folkeparti og et til (som jeg ikke husker). Er like før jeg vurderer og bli lærer, bare for og komme nær han.

For dere som er lærere, er det vansklig og få jobb på akuratt den skolen dere vill? Tror dere at det er stor sannsynlig het for at han slutter?

Anonym poster: 051a49138896d61e23fecc695dbfde3d

Skrevet

Jeg har det akkurat på samma måte da jeg går i klasse med denne personen (Er 22 år gammel) Vi har flørtet å drevet på en lengre periode, og hadde sex med han forrige helg.. Det ble sykt kleint i ettertid, men jeg vil enda møte han å håper ikke at sexen ble alt for tidlig gjennomført.. Jeg sente han melding i går å lurte på om han ville bli med å ta en kaffe til uken, og i kveld skal jeg på date med han :D Vær interessert men ikke desperat. Om du liker han så spør han ut, mange menn synes det er skikkelig søtt gjort. LYKKE TIL <3

Anonym poster: 7bfd7f7f215b21bcc79c89122a18a29a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...