Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg sliter litt med å se dobbelt, og nå har det gått så langt at jeg på bussen sitter og venter på at klokken skal få like tall, som 15:15 og 22.22 er iallfall morro, blir veldig glad for å sitte på buss klokka 22.22. og denne dobbeltsyn-greia mi begynner å bli en lei uvane. hva foreslår dere først, psykolog så øyenlege eller omvendt? Jeg blir GALEN! :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ikke så gal som du, men jeg elsker også tall. Ikke bare tidspunkter men også datoer og antall kjørte mil.

Etter overgangen til et nytt årtusen har det blitt mange fine fødselsdatoer f.eks. 20.03.2003.

Bilen min har netopp gått 200200 km. Det neste morsomme tall blir 202020 km.

Kanskje jeg er litt gal, da!

Jeg tror ikke noen av oss trenger psykolog eller øyelege. Vi har bare evnen til å finne små artige lysglimt i hverdagen.

Hilsen Trille

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg gleder meg til 4 april klokka 4 over 4! hoho!

Gjest Virvel
Skrevet

I forrige uke hadde vi 02.03-04... det var gøy. Og 22:22 er mitt favorittklokkeslett! :ler: Av en eller annen grunn ser jeg veldig ofte på klokken akkurat da, helt tilfeldig. Snodig. Godt det er flere av oss, da.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

men kjipt mine øyne må bli så doble da, litt gøy egentlig for det er så mange 2 tall å flyte sammen, også kan det stå 22:22 22:22 også hvis jeg vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...