Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg begynner jobbsøking omtrent, men sliter virkelig med CVen min, da den er ekstremt hullete. Jeg var ferdig på VGS uten problemer i 2002, men etter det gikk ting litt skeis. Begynte på en universitetsutdannelse høsten 2002, men mistrivdes og byttet fag høsten 2004. Mistrivdes der og, og droppet ut våren 2006. I perioden 2006 til 2009 var jeg svært deprimert, og gjorde egentlig ingenting. I 2009 tok jeg opp det opprinnelige faget mitt, og fullførte en bachelor våren 2010. Etter det begynte jeg på master, det gikk greit nok i starten, men studiet ble avbrutt av alvorlig somatisk sykdom, og jeg ble såpass nedbrutt av dette at jeg valgte å avslutte studiene i høst.

Nå sitter jeg her med CVen foran meg, og vet ærlig talt ikke hva jeg skal skrive. Jeg er 28 år gammel, har svært lite jobberfaring (bare sommerjobber tatt i mine første studieår), og jeg kommer liksom ikke rundt det at jeg har brukt ti år på en treårig utdannelse. Er det noe håp her, egentlig?

Anonym poster: 8335c6ff18ba1f9ffec14db312eb6a9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har bare et stort hull på CV'en, det er mellom 2006-2009, her bør du være åpen og ærlig, vise at du er frisk i dag og vært det lenge og ikke har noe trøbbel å snakke om sykdommen.

Skal nok gå bra å få seg en jobb skal du se

Anonym poster: c183d9ab5ae5879e40669de13addc2d1

• Liker 1
Skrevet

Hei, trådstarter her.

Jeg er ikke frisk i dag, sykdommen jeg nevnte er kronisk, men heldigvis/dessverre ikke nok til ufør, bare tidvise smerter og utmattethet.

Jeg er egentlig ikke så bekymret for det hullet, heller det at jeg har droppet ut pga. manglende motivasjon to ganger, samt byttet fag. Dette burde ikke være noe problem?

Anonym poster: 8335c6ff18ba1f9ffec14db312eb6a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...