Gutt277 Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg trenger litt råd. Etter en fuktig tur på byn sist måned blei jeg med en jente hjem som har type som jeg har blitt kjent med.hun spurte meg rett ut om jeg likte henne og jeg sa jo ja og at jeg syns hun er en pen jente. Da ble hun litt rar og jeg sa da at det var ment som et kompliment. Men etter vært så sa hun det at jeg var som alle andre men og skulle bevise det ved og stille seg helt opp i annsikte mitt og stå der for at jeg ville ha kysset henne. Det gjorde jeg ikke for jeg viste hun hadde type to ganger til gjorde hun dette og jeg kysset henne fremdeles ikke. Når vi kom frem til huset og vi satt oss på stua. Der la hun seg ned og la hode oppå meg og ville at jeg skulle kose med hode hennes men så begynnte hun og suge på fingerne mine så begynnte hun med og late som hun strak seg og da gnei hun hånden på Skritte mitt.Også begynnte hun og gni godt der. Jeg ble litt paff og gjorde ikke så mye. Plutselig hadde hun tatt av seg buksa og tok da hånden min på rumpa si men jeg plaserte den på låre hennes i stede men da tok hun den bestemt tilbake på runpa si jeg må innrøme at jeg begynnte og kjenne på den og var vel på vei ned i trusa hennes men hun stopet hånden heldigvis! Men hun ville fortsatt at jeg skulle beføle henne. Men jeg sovnet og det gjorde hun og. Når jeg våknet sto typen/mannen hennes i stua og lurte på hvorfor hun ikke hadde kommet og lagt seg i senga. Resten av dagen var hun som vanelig. Har ikke truffet noen av de etter det men må da gjøre det siden vi er i samme krets. Jeg har da dårlig samvittighet for jeg vil ikke vøre en sånn fyr som driver med dame e til andre. Er det så ille at jeg bør ha dårlig sammvittighet? Hva med hun? Skjønner meg ikke helt på henne eller hva hun vil. Jeg merket også at første gangen vi møttes at når hun skulle skåle med meg så hun meg rett i øynene med et lite lurt smil. Og det var ikke et kort blikk men et skikkelig blikk. Råd? Og tolke hun jenta? Hva bør jeg gjøre fremover!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Jeg ville prøvd å glemme hele greia. Prøver hun seg igjen, så si klart ifra til henne at du ikke har lyst til å rote rundt med en jente som er sammen med en annen. Anonym poster: ded5d4bc5fff0dc9b2fb801644e37f9b 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Huff av meg... Hun høres ut som en skikkelig luring. Hvis du vil være lurere enn henne, så bør du holde deg lang t unna. Hvis hun prøve seg, vis henne at ikke alle mannfolk er som hun tror. Jeg syns hun høres utspektulert og ekkel ut. Stakkars kjæreste. Det er jo hun som oppfordrer andre til å ha seg med henne! Anonym poster: 49decd91df6b608d45bb48df4f1f7da6
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2012 Ja helt sant. Men tror ikke hun gjør sånn med andre. Tror hun har et godt øye til meg, men det gjør ikke det noe bedre klart. Er helt enig og jeg vil jo ikke være som andre manfolk men er litt svak når det kommer til det når jeg da ar drukket litt og ja er opphisset da. Hadde selvfølgelig ikke gjort noe for og oppfordre til det men er ikke lett når en pen jente da gjør sånne ting med meg da. Men jeg kysset henne ikke,tok henne i skrittet eller pupper. Har jeg da gjort noe galt? Jeg kan på en måte ikke unngå henne pga av at det blir vanskelig men jeg skal prøve og ikke være alene med henne. Uff har altid så uflaks med jenter! For de som forelsker seg i meg har altid type og blir så mye drama shit av det! Gjort den feilen en gang med og bli "fuck friends" med en xen til en kompis og grunnen til hun gjorde det slutt var for at hun var forelsket i meg, fikk så dårlig sammvittighet at jeg fortalte det til han. Han tilga og ble bedre venner av det men vil ikke være en sånn fyr!
Nusseli Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Ts: Vad bra att du inte vill vara en skitstövel och att du klarade av att säga "nej" till en sådan desperat flicka! Hejja din syn på förhållande och respekt!! Sitering av slettet innlegg fjernet. Tekola, mod. Endret 19. desember 2012 av Tekola
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2012 Var ikke tidelig på kvelden det var på slutten og jeg var langt hjemme fra så hadde ikke så mye valg enn og bli. Og jeg hadde ikke samvittighet og la dn jente gå sent alene hjem i trondheim by, hvor det skjer voldtekter ! Litt gentelman må man være, selv om det ikke virker sånn.
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Takk nusseli helt enig med deg! Og takk ja jeg respekterer det ;-) Sitering av slettet innlegg fjernet. Tekola, mod. Endret 19. desember 2012 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #9 Skrevet 19. desember 2012 Bra du fulgte hu hjem da hvertfall. Resten får du finne ut av selv Anonym poster: 62872d830f100c6d7443dbb8329c4896
humalla Skrevet 19. desember 2012 #10 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Men jeg vet ikke hva du skal gjøre gutt277. Snakk med henne om oppførselen, hvorfor hun drev på slikt, og at du ikke ser på hu på den måten. Og ikke vær med henne når hu er i den tilstanden. Men bra du fulgte henne hjem. Sitering av slettet innlegg fjernet. Tekola, mod. Endret 19. desember 2012 av Tekola
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Takk humalla :-) ja jeg er jo nødt til det. Sitering av slettet innlegg fjernet. Tekola, mod. Endret 19. desember 2012 av Tekola
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Nei nei jeg takket deg og sa jeg var nødt til det. Sitering av slettet innlegg fjernet. Tekola, mod. Endret 19. desember 2012 av Tekola
humalla Skrevet 19. desember 2012 #13 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Åja, hørtes ut som det var til meg. Men da er det greit God natt! Sitering av slettet innlegg fjernet. Tekola, mod. Endret 19. desember 2012 av Tekola
pantertante Skrevet 19. desember 2012 #14 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Nei nei jeg takket deg og sa jeg var nødt til det. Jeg foreslår at du siterer den du svarer så det blir enklere for alle som deltar i tråden din. Du er ny her så kanskje du ikke vet, men når du svarer noen trykker du på "svar" nederst til høyre i feltet til den du ønsker å svare. Huff, litt dårlig forklart kanskje. Ellers tenker jeg at det kan være lurt av deg å holde deg unna denne jenten siden hun har kjæreste. Går det forresten an å spørre om alderen deres? Sitering av slettet innlegg fjernet. Tekola, mod. Endret 19. desember 2012 av Tekola
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2012 Ha ha ha! Ja der har vi det! Sheldon cooper is in the rom!
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #16 Skrevet 19. desember 2012 Jeg foreslår at du siterer den du svarer så det blir enklere for alle som deltar i tråden din. Du er ny her så kanskje du ikke vet, men når du svarer noen trykker du på "svar" nederst til høyre i feltet til den du ønsker å svare. Huff, litt dårlig forklart kanskje. Ellers tenker jeg at det kan være lurt av deg å holde deg unna denne jenten siden hun har kjæreste. Går det forresten an å spørre om alderen deres? Jeg er 27 og hun er 30. Ja jeg skal holde meg unna men vi omgås jo i samme venne krets så blir vanselig og ungå henne helt da. Men må bare prøve og inke være alene med hun. Dette ville jo ikke skjedd vis jeg ikke hadde fulgt henne hjem. Men som sakt har ikke lyst og la en jente gå alene hjem hvor det kan skje noe farlig. Og da vi hadde gått så langt var kl mye så jeg hadde ikke noe valg enn og bli igjen.
pantertante Skrevet 19. desember 2012 #17 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Ha ha ha! Ja der har vi det! Sheldon cooper is in the rom! Var det svaret til meg? Ser nå at det nok ikke var det. Endret 19. desember 2012 av pantertante
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 19. desember 2012 Jeg er 27 og hun er 30. Ja jeg skal holde meg unna men vi omgås jo i samme venne krets så blir vanselig og ungå henne helt da. Men må bare prøve og inke være alene med hun. Dette ville jo ikke skjedd vis jeg ikke hadde fulgt henne hjem. Men som sakt har ikke lyst og la en jente gå alene hjem hvor det kan skje noe farlig. Og da vi hadde gått så langt var kl mye så jeg hadde ikke noe valg enn og bli igjen. Og jeg er ny ja også bruker jeg iphone så svar knappen osv viser seg ikke så må trykke på ruta får og få det opp men så ikke det før nå ;-) men takk for tipset
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 19. desember 2012 Var det svaret til meg? Nei det var ikke til deg.
Gutt277 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #20 Skrevet 19. desember 2012 Pantertante dette er til deg ;-) det jeg lurer på er om hun er forelsket. Hva tror du? Det er det når hun gir meg de blikkene og at han ser på meg på den måten. Og det vanskligste er at jeg faktisk føler meg betatt av henne! Hun er jo veldig pen,smart,morsom,kul jente med litt bei i nesa. Uff er vel helt på jorde jeg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå