AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg fant nettopp ut, ved et uhell, for hvor mye og hva kjæreste/samboer har kjøpt til meg til jul. Det er en gave jeg blir/er veldig glad for. Men han har brukt mer penger enn hva jeg har råd til å bruke på ham. Det vet han nok, siden vi har felles økonomi, og han vet hva jeg har inn i mnd. Han sier han ønsker seg en genser/flere gensre (og det får han), og at jeg ikke må stresse med julegave til ham. Likevel har jeg lyst til å finne på noe ordentlig for å vise at jeg setter pris på ham. Han tar så godt vare på- og er så snill med meg og babyen vår. Er det noen som har noen forslag? "Gavekort" på sex/andre opplevelser er uaktuelt, for vi er fremdeles ganske flink til å finne på ting bare oss to, og sex har vi til stadighet uansett. Album med bilder av oss er ei heller aktuelt, siden ingen av oss er flinke til å ta bilder. Anonym poster: a417743f67cb091772654b7dafb0f610
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Vet dere hva?! Jeg kom nettopp på noe selv! Jeg må kanskje spørre mine foreldre om litt hjelp, men jeg vet det er noe han har lyst på. En platespiller! Han har snakket om kompisens, som han er litt misunnelig på, så jeg håper det er midt i blinken! Anonym poster: a417743f67cb091772654b7dafb0f610 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå